-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.s188.iem.pw.edu.p
l!not-for-mail
From: __Maciek <i...@c...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: na przejezdzie
Date: Wed, 25 May 2016 00:33:51 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Message-ID: <t...@4...com>
References: <5739ff9f$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<573a13e4$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<573a15c9$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<p...@4...com>
<ni2cm0$3cr$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
posting-host="s188.iem.pw.edu.pl:194.29.147.188";
logging-data="1243"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582448
[ ukryj nagłówki ]Tue, 24 May 2016 22:13:48 +0200 "re" <r...@r...invalid> napisał:
>No i widzisz, to uprawdopodabnia zarzut właściciela firmy, której samochód
>został uszkodzony, że maszynista nie sygnalizował. Np zajął się ratowaniem
>pasażerów i siebie bardziej niż kierowcy samochodu. I teraz pomyśl, jest
>faktem, że pociągu nie da się zatrzymać, więc nikt tego nie oczekuje, ale
>już sygnalizacji można. Bo to skrzyżowanie jest :-)
Tja. I miał przez te kilka sekund trąbić i później prawdopodobnie
zginąć, w nadziei że może baran za kierownicą zorientuje się i
odjedzie.
W ogóle poziom debilizmu i bezczelności prezentowany przez tego
byznesmena powala. Jakby w zdarzeniu brała udział
siódemka/dziewiątka/byk, to by może jeszcze powiedział że maszynista
mógł skręcić, bo miał kierownicę w kabinie* :-/
Ale swoją drogą to pomysł możliwości uruchomienia syreny na stałe, to
coś co producenci taboru mogliby rozważyć. W sumie nawet na
wspomnianych wyżej "klasykach" nie tak trudno byłoby coś takiego
dorobić, np. przy najbliższej naprawie rewizyjnej. Mały mechanizm
zapadkowy, czy na zasadzie sprężyna+kulka+otwór. Dźwignia działałby
podobnie jak teraz, ale przy znacznie mocniejszym pociągnięciu w
któreś ze skrajnych położeń, pozostawałby już w nim, dzięki temu
mechanizmowi. Powrót do zwykłego, samopowrotnego działania odpowiednio
przez zwolnienie zapadki, lub silniejsze przestawienie dźwigni na
środek (w przypadku mechanizmu z kulką).
Podniesiona przez Romana integracja z nagłym też przecież nie byłaby
taka trudna do zrobienia. Wystarczyłby dodatkowy styk/zaworek przy
kranie hamulca. Przy klapie Ackermana trzeby by oczywiście dać drugi.
Możliwość ominięcia trąbienia, przy zastosowaniu nagłego w sytuacjach
gdy nie ma zagrożenia bezpieczeństwa (albo przynajmniej nie takie że
trzeba/warto trąbić).
*) Dla nieobeznanych z koleją (bo grupa przecież samochodowa) - chodzi
o lokomotywy EU07/EP09/ET22, które mają nastawnik z kołem podobnym do
samochodowej kierownicy.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.16 00:33 masti
- 25.05.16 12:00 SW3
- 25.05.16 14:11 Shrek
- 25.05.16 14:15 Liwiusz
- 25.05.16 14:47 Shrek
- 25.05.16 14:52 Liwiusz
- 25.05.16 15:01 Shrek
- 25.05.16 18:27 yabba
- 25.05.16 21:04 yabba
- 25.05.16 22:00 j...@i...pl
- 25.05.16 22:04 j...@i...pl
- 25.05.16 22:06 J.F.
- 25.05.16 22:05 masti
- 25.05.16 22:19 Grzegorz Tomczyk
- 25.05.16 23:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-24 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=