  • Data: 2016-05-24 22:13:48
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "__Maciek"

    >A włączenia hamowania awaryjnego nie włącza syreny na stałe?

    Nie. To dwie osobne wajchy, w żaden sposób nie uzależnione. To mniej
    więcej tak jak w samochodzie - zaciągnięcie ręcznego, czy wdepnięcie
    pedału hamulca w podłogę, nie włącza klaksonu. Nie wiem jak w tych
    nowych "mundrych" mikroprocesorowych sprzętach (Pesa Gama, Siemensy,
    Impuls, Flirt itp.), ale nie słyszałem żeby było coś takiego.

    Nie da się też ręcznie załączyć syreny na stałe (tak żeby trąbiło, a
    maszynista mógł spier. do tyłu), bo wajcha od trąbienia jest
    samopowrotna.
    ---
    No i widzisz, to uprawdopodabnia zarzut właściciela firmy, której samochód
    został uszkodzony, że maszynista nie sygnalizował. Np zajął się ratowaniem
    pasażerów i siebie bardziej niż kierowcy samochodu. I teraz pomyśl, jest
    faktem, że pociągu nie da się zatrzymać, więc nikt tego nie oczekuje, ale
    już sygnalizacji można. Bo to skrzyżowanie jest :-)