eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna przejezdzieRe: na przejezdzie
  • Data: 2016-05-25 18:27:56
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    news:nhka9f$d1m$1@dont-email.me...
    > yabba wrote:
    >
    >> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >> news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
    >>> yabba wrote:
    >>>
    >>>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >>>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
    >>>>> yabba wrote:
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
    >>>>>> zamykaniem
    >>>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
    >>>>>
    >>>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło
    >>>>> biedną
    >>>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    >>>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
    >>>>>
    >>>>
    >>>>
    >>>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
    >>>> automatyka
    >>>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
    >>>> równocześnie
    >>>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego
    >>>> z
    >>>> przejazdu.
    >>>
    >>> i uniemożliwiło mu to zjazd?
    >>>
    >>
    >>
    >> Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki
    >> było
    >> co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
    >> poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.
    >
    > tylko będzie czekać aż pociąg go rozjedzie niszcząc samochód, pociąg i
    > grożąc zyciu ludzi? To gratuluje im braku mózgu
    > https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
    >


    Nie przesadzaj z tym, że długo czekał. Szlaban się zamknął, kierowca zapewne
    rzucił
    kilka przekleństw, rozejrzał się za budką dróżnika, może nawet zatrąbił.
    Może liczył, że na PLK jest już XXI i ktos go zauważy na jakimś monitoringu.
    :)
    Dodatkowo widok na nadjeżdżajacy pociąg zasłaniał mu kontener z automatyką.
    Nie wiemy z jakim wyprzedzeniem zamykają się tam szlabany, więc miał może
    tylko kilku sekund na rozważenie czy czekać na otworzenie szlabanu przez
    pracownika kolei czy demolowac od razu zapory. Nie wiemy czy migające
    światła włączyły się odpowiednie wcześniej.
    Nie bronię tego kierowcy, że dobrze zrobił czekając na torach na pociąg,
    tylko staram się wyjasnić, że z taką sytuacją mógł spotkac się po raz
    pierwszy i stracił cenne sekundy licząć na otworzenie zapór przez pracownika
    z PLK.
    Teraz czujesz się pewnie, bo widziałeś wcześniej kilka filmów na Youtubie i
    wiesz, że jak się zachować po "uwięzieniu" na przejeździe. Nie sądzę, abyś
    podjął natychmiastową decyzję o taranowaniu zapór, jeśliby taka sytuacja
    przydażyła Ci się po raz pierwszy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: