eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna przejezdzieRe: na przejezdzie
  • X-Received: by 10.157.14.197 with SMTP id 63mr241831otj.0.1463574901617; Wed, 18 May
    2016 05:35:01 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.14.197 with SMTP id 63mr241831otj.0.1463574901617; Wed, 18 May
    2016 05:35:01 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!88no4866992qg
    a.1!news-out.google.com!uv8ni401igb.0!nntp.google.com!i5no9533238ige.0!postnews
    .google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 18 May 2016 05:35:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <573c5ab0$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.160.77.32;
    posting-account=uA-fQwoAAADFokd_gba6R_QbpYBkZocJ
    NNTP-Posting-Host: 82.160.77.32
    References: <5739ff9f$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhfgdn$ae1$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <573c5ab0$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: na przejezdzie
    From: "jarek d." <d...@t...pl>
    Injection-Date: Wed, 18 May 2016 12:35:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582186
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 18 maja 2016 14:06:10 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Chodzi bardziej o to chyba, że jak pociąg hamuje awaryjnie,
    > to działają pewne siły (uczyli o tym w podstawówce).
    > Ja wiem, że pociąg nie staje w miejscu, ale jednak
    > maszynista nie powinien móc się tak swobodnie przemieszczać
    > się po wagonie. Byłem kiedyś w wagonie zatrzymanym hamulcem awaryjnym
    > i poleciałem na ścianę, więc albo to hamowanie uruchamia się z jakimś
    > opóźnieniem albo jest to delikatne hamowanie i nie powinno nazywać się
    > awaryjnym.


    Szarpnięcie składem spowodowane włączeniem nagłego odbyło się wtedy, gdy maszynista
    był jeszcze w kabinie. Nim zdążył wybiec, to pewnie pasażerowie poprawili się w
    fotelach - stąd na ujęciu wybiegającego maszynisty siedzą grzecznie w fotelach.
    Nie wiem, czy to było swobodne przemieszczanie - maszynista biegł na mocno ugiętych
    nogach, co potwierdza, że pokonuje siły działające przy hamowaniu.
    Trudno ocenić po filmie udostępnionym w takiej jakości.
    Zobacz też ujęcie wewnątrz, w momencie uderzenia w ciężarówkę. Nie wygląda to
    szczególnie dramatyczne, a ciężarówka jednak obróciła się prawie o 180 stopni.

    W pociągu jest rejestrator jazdy - jeśli nie hamował, to się o tym dowiemy.

    --
    jarek d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: