  • Data: 2016-05-19 10:41:57
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nhjtk3$v6n$...@d...me...
    J.F. wrote:

    >o bez jaj. Trudno jest niezauważyć zapór

    Zapory zauwazyl jak widac, ja pisze o pociagu

    >ciężarówki tam nie miało prawa być.

    Jak pisalem - nie oskarzajmy pochopnie, skoro nie widzielismy jak
    wjezdzal.

    >Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
    Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i przez
    szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)

    >ta istewka nie była przeszkodą w zjechaniu
    >a już tłumaczenia i oskarżenia właściciela firmy to udowadnianie, że
    >jest kompletnym idiotą

    Niby tak, ale jesli swiatlo nie dzialalo/bylo slabo widoczne/migalo za
    krotko przed opuszczeniem zapor/dostal juz raz mandat za zlamanie
    listewek, to moze nie jest takim idiota jak wyglada :-)

    Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)

    J.