eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna przejezdzie › Re: na przejezdzie
  • Data: 2016-05-18 14:06:08
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-05-18 o 09:34, jarek d. pisze:
    > W dniu wtorek, 17 maja 2016 18:21:13 UTC+2 użytkownik re napisał:
    >
    >
    >> A jak ten maszynista chodził po hamującym awaryjnie pociągu ?
    >
    > Pociągu nie hamuje się wciskając pedał w podłogę, tylko przekręcając manetkę, która
    ma stabilne położenia. Ta manetka stopniowo wypuszcza powietrze z tzw. przewodu
    głównego, biegnącego wzdłuż całego pociągu, powodując zwalnianie składu (a rozerwanie
    się pociągu spowoduje jego samoczynne zatrzymanie).
    > Dodatkowo - w tym przypadku - miało miejsce hamowanie awaryjne, które w praktyce
    polega na nagłym wypuszczeniu powietrza z tego przewodu i szybkim hamowaniu.
    > Siedzenie w kabinie niczym w hamowaniu nie pomoże.
    >


    Chodzi bardziej o to chyba, że jak pociąg hamuje awaryjnie,
    to działają pewne siły (uczyli o tym w podstawówce).
    Ja wiem, że pociąg nie staje w miejscu, ale jednak
    maszynista nie powinien móc się tak swobodnie przemieszczać
    się po wagonie. Byłem kiedyś w wagonie zatrzymanym hamulcem awaryjnym
    i poleciałem na ścianę, więc albo to hamowanie uruchamia się z jakimś
    opóźnieniem albo jest to delikatne hamowanie i nie powinno nazywać się
    awaryjnym.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: