-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: na przejezdzie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5739ff9f$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<nhfgdn$ae1$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Wed, 18 May 2016 14:06:08 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <8...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <573c5ab0$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-59-65.play-internet.pl
X-Trace: 1463573168 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 5.173.59.65:58515
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1207837214
X-Received-Bytes: 2312
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582182
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-05-18 o 09:34, jarek d. pisze:
> W dniu wtorek, 17 maja 2016 18:21:13 UTC+2 użytkownik re napisał:
>
>
>> A jak ten maszynista chodził po hamującym awaryjnie pociągu ?
>
> Pociągu nie hamuje się wciskając pedał w podłogę, tylko przekręcając manetkę, która
ma stabilne położenia. Ta manetka stopniowo wypuszcza powietrze z tzw. przewodu
głównego, biegnącego wzdłuż całego pociągu, powodując zwalnianie składu (a rozerwanie
się pociągu spowoduje jego samoczynne zatrzymanie).
> Dodatkowo - w tym przypadku - miało miejsce hamowanie awaryjne, które w praktyce
polega na nagłym wypuszczeniu powietrza z tego przewodu i szybkim hamowaniu.
> Siedzenie w kabinie niczym w hamowaniu nie pomoże.
>
Chodzi bardziej o to chyba, że jak pociąg hamuje awaryjnie,
to działają pewne siły (uczyli o tym w podstawówce).
Ja wiem, że pociąg nie staje w miejscu, ale jednak
maszynista nie powinien móc się tak swobodnie przemieszczać
się po wagonie. Byłem kiedyś w wagonie zatrzymanym hamulcem awaryjnym
i poleciałem na ścianę, więc albo to hamowanie uruchamia się z jakimś
opóźnieniem albo jest to delikatne hamowanie i nie powinno nazywać się
awaryjnym.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.16 14:35 jarek d.
- 18.05.16 14:58 Michał Jankowski
- 18.05.16 16:05 Shrek
- 18.05.16 16:24 J.F.
- 18.05.16 20:57 re
- 18.05.16 20:59 re
- 18.05.16 21:02 re
- 18.05.16 21:11 masti
- 19.05.16 09:42 robot
- 19.05.16 10:16 J.F.
- 19.05.16 10:30 masti
- 19.05.16 10:37 T.
- 19.05.16 10:41 J.F.
- 19.05.16 10:43 masti
- 19.05.16 12:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO