eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna przejezdzieRe: na przejezdzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: na przejezdzie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5739ff9f$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhfgdn$ae1$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 18 May 2016 14:06:08 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <573c5ab0$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-59-65.play-internet.pl
    X-Trace: 1463573168 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 5.173.59.65:58515
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1207837214
    X-Received-Bytes: 2312
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582182
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-05-18 o 09:34, jarek d. pisze:
    > W dniu wtorek, 17 maja 2016 18:21:13 UTC+2 użytkownik re napisał:
    >
    >
    >> A jak ten maszynista chodził po hamującym awaryjnie pociągu ?
    >
    > Pociągu nie hamuje się wciskając pedał w podłogę, tylko przekręcając manetkę, która
    ma stabilne położenia. Ta manetka stopniowo wypuszcza powietrze z tzw. przewodu
    głównego, biegnącego wzdłuż całego pociągu, powodując zwalnianie składu (a rozerwanie
    się pociągu spowoduje jego samoczynne zatrzymanie).
    > Dodatkowo - w tym przypadku - miało miejsce hamowanie awaryjne, które w praktyce
    polega na nagłym wypuszczeniu powietrza z tego przewodu i szybkim hamowaniu.
    > Siedzenie w kabinie niczym w hamowaniu nie pomoże.
    >


    Chodzi bardziej o to chyba, że jak pociąg hamuje awaryjnie,
    to działają pewne siły (uczyli o tym w podstawówce).
    Ja wiem, że pociąg nie staje w miejscu, ale jednak
    maszynista nie powinien móc się tak swobodnie przemieszczać
    się po wagonie. Byłem kiedyś w wagonie zatrzymanym hamulcem awaryjnym
    i poleciałem na ścianę, więc albo to hamowanie uruchamia się z jakimś
    opóźnieniem albo jest to delikatne hamowanie i nie powinno nazywać się
    awaryjnym.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: