-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: na przejezdzie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5739ff9f$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<nhfgdn$ae1$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Wed, 18 May 2016 14:06:08 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <8...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <573c5ab0$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-59-65.play-internet.pl
X-Trace: 1463573168 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 5.173.59.65:58515
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1207837214
X-Received-Bytes: 2312
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582182
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-05-18 o 09:34, jarek d. pisze:
> W dniu wtorek, 17 maja 2016 18:21:13 UTC+2 użytkownik re napisał:
>
>
>> A jak ten maszynista chodził po hamującym awaryjnie pociągu ?
>
> Pociągu nie hamuje się wciskając pedał w podłogę, tylko przekręcając manetkę, która
ma stabilne położenia. Ta manetka stopniowo wypuszcza powietrze z tzw. przewodu
głównego, biegnącego wzdłuż całego pociągu, powodując zwalnianie składu (a rozerwanie
się pociągu spowoduje jego samoczynne zatrzymanie).
> Dodatkowo - w tym przypadku - miało miejsce hamowanie awaryjne, które w praktyce
polega na nagłym wypuszczeniu powietrza z tego przewodu i szybkim hamowaniu.
> Siedzenie w kabinie niczym w hamowaniu nie pomoże.
>
Chodzi bardziej o to chyba, że jak pociąg hamuje awaryjnie,
to działają pewne siły (uczyli o tym w podstawówce).
Ja wiem, że pociąg nie staje w miejscu, ale jednak
maszynista nie powinien móc się tak swobodnie przemieszczać
się po wagonie. Byłem kiedyś w wagonie zatrzymanym hamulcem awaryjnym
i poleciałem na ścianę, więc albo to hamowanie uruchamia się z jakimś
opóźnieniem albo jest to delikatne hamowanie i nie powinno nazywać się
awaryjnym.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.16 14:35 jarek d.
- 18.05.16 14:58 Michał Jankowski
- 18.05.16 16:05 Shrek
- 18.05.16 16:24 J.F.
- 18.05.16 20:57 re
- 18.05.16 20:59 re
- 18.05.16 21:02 re
- 18.05.16 21:11 masti
- 19.05.16 09:42 robot
- 19.05.16 10:16 J.F.
- 19.05.16 10:30 masti
- 19.05.16 10:37 T.
- 19.05.16 10:41 J.F.
- 19.05.16 10:43 masti
- 19.05.16 12:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- 2025-01-23 wodor
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-23 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2025-01-23 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne