  • 11. Data: 2014-05-01 20:47:19
    Temat: Re: na poprawę nastroju
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2014-05-01 12:38, paskuda03 pisze:

    > http://allegro.pl/kabel-glosnikowy-audioquest-everes
    t-2x2-5-m-i4195482644.html

    Zastanawiałem się, co to są te dwa walce na końcu kabla i się dowiedziałem:

    "DIELECTRIC-BIAS SYSTEM (DBS, US Pat #s 7,126,055 & 7,872,195 B1): All
    insulation slows down the signal on the conductor inside. When
    insulation is unbiased, it slows down parts of the signal differently, a
    big problem for very time-sensitive multi-octave audio. AudioQuest's DBS
    creates a strong, stable electrostatic field which saturates and
    polarizes (organizes) the molecules of the insulation. This minimizes
    both energy storage in the insulation and the multiple nonlinear
    time-delays that occur. Sound appears from a surprisingly black
    background with unexpected detail and dynamic contrast. The DBS battery
    packs will last for years. A test button and LED allow for the
    occasional battery check. "

    W sumie pomysł niezły...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 12. Data: 2014-05-01 20:53:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-01 20:54, tusk, donald tusk pisze:
    > świetny tekst, ale coś po naszemu?

    Co się twoja matka musi nawstydzić...

  • 13. Data: 2014-05-01 20:54:22
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    świetny tekst, ale coś po naszemu?

  • 14. Data: 2014-05-01 21:06:54
    Od: l...@g...com

    użytkownik Jan napisał:

    > Jak człowiek spuści cenę o 16 485 zł to kupię. Może.

    Jak te kable takie istotne i maja kluczowe znaczenie w
    torze audio, mozna zintegrowac wzmacniacz z kolumna i
    ujeb..c problem u zrodla.

  • 15. Data: 2014-05-01 21:09:04
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    świetny tekst, ale coś po naszemu?

    Chciał powiedzieć coś mądrego i znowu włożył głowę do pisuaru. Pac i nasz
    mądrala forumowy palnął kolejne birbante rocca.

  • 16. Data: 2014-05-01 21:54:10
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2014-05-01 20:54, tusk, donald tusk pisze:

    > świetny tekst, ale coś po naszemu?

    A proszę bardzo:
    http://old.audioklan.com.pl/www-produkt.php?id=647

    "DIELECTRIC-BIAS SYSTEM (rozwiązanie opatentowane): Negatywną cechą
    izolacji jest kumulowanie i uwalnianie przez nią energii, co powoduje,
    że staje się ona również ,,dielektrykiem". W systemach okablowania całą
    uwalnianą energię należy traktować jako zniekształcenia. Mylnie używane
    pojęcie ,,docierania się" często stosowane jest do opisu wyraźnej poprawy
    parametrów, jaka występuje, gdy dielektryk znajduje się w stanie
    naładowania. Po zaniku w kablu ładunku powraca on do stanu analogicznego
    do nowości.

    Poprzez wprowadzenie napięcia 72 Volt, które jest napięciem znacząco
    przekraczającym napięcie wszystkich sygnałów audio, system DBS zapewnia
    znaczącą poprawę przezroczystości i dynamiki, niż to można uzyskać w
    przypadku stale używanych kabli. Dla uzyskania maksymalnych parametrów
    systemu DBS potrzeba kilku tygodni. Baterie w systemach DBS podłączane
    są podczas instalacji końcówek kabla Everest, dlatego też w momencie
    podłączania przez użytkownika do systemu audio osiągają one pełne
    parametry pracy. Brak ,,obciążeń" powoduje, że dwie standardowe baterie
    wystarczają na wiele lat pracy. Przycisk testowy oraz dioda LED pozwolą
    na okresowe sprawdzenie stanu baterii."

    I jak, świętujesz dziś?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 17. Data: 2014-05-02 11:04:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.05.2014 o 21:54 Dykus <d...@s...wp.pl> pisze:

> [...]
    > izolacji jest kumulowanie i uwalnianie przez nią energii, co powoduje,
    > że staje się ona również ,,dielektrykiem".
    Większych bzdur już dawno nie czytałem :)
    Można tylko współczuć audiofilom jak są w bambuko robieni aby ich tylko
    wydoić z kasy.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2014-05-02 12:25:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-05-02 11:04, janusz_k pisze:

    > Większych bzdur już dawno nie czytałem :)
    > Można tylko współczuć audiofilom jak są w bambuko robieni aby ich tylko
    > wydoić z kasy.

    Abstrahując od oczywistego bezsensu tego tekstu izolacja *jest*
    dielektrykiem który może kumulować i uwalniać energię. Przy pomiarach
    małych (naprawdę małych) prądów może to być mocno nieprzyjemne. Proste
    doświadczenie: do "pikoamperomierza" dołączamy kawałek zwykłego kabla
    BNC zwartego opornikiem, powiedzmy, 100Mom (czytaj: zwarcie, zwieranie
    drutem takiego miernika jest złym pomysłem). Szybko zginamy przewód, na
    zakresie 10pA wywala przekroczenie zakresu. Nawet porządny kabelek z
    podwójnym ekranem i izolacją gradientową (tuż przy żyle wewnętrznej
    izolator, im bliżej ekranu tym lepszy przewodnik) dyndając luźno
    generuje dziesiątki fA. Pięknie to widać, gdy ulicą przejeżdża TIR, po
    przywiązaniu przewodów do stelaża efekt znika.
    Dla ciekawskich: pomiar prądu pojedynczego kanału jonowego w komórce.

    Pozdrawiam,
    Paweł

    PS. Aż się boję, że audiofile się o tym dowiedzą.

  • 19. Data: 2014-05-02 15:49:48
    Od: l...@g...com

    użytkownik Dykus napisał:

    > "DIELECTRIC-BIAS SYSTEM (rozwiązanie opatentowane): Negatywną cechą
    >
    > izolacji jest kumulowanie i uwalnianie przez nią energii, co powoduje,
    >
    > że staje się ona również "dielektrykiem".

    cytat:)
    "Takie mądre, że zdrowy rozsądek niech zamilknie".

  • 20. Data: 2014-05-02 16:32:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5361255d$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.audiostereo.pl/jakie-2n3055-polecacie-do_
    10340.html

    O credit agricole... tfu, kurwa ja pierdolę...
    Zawsze mi się wydawało, że jeśli już tranzystor ma dać jakiś wymierny efekt,
    to parę na końcowce trzeba sparować, to raz, poza tym, takie pary ze sobą
    trzeba sparować, to dwa. Czyli, że trzeba wziąć 4 tranzystory o jednakowych
    możliwie parametrach. Ale to jakiś głupi jestem, bo bycie toszibą,
    tungsramem, sanyo tranzystorem wiele mi nie mówi. I w rezultacie cały wątek
    zacapił mi wiejskim tjuninkiem starego kaszlaka :P Czy pierdzenie z wydechu
    będzie zawierać sążnisty bas, wyraźną średnicę i czystą górę, czy zwyczajne
    pyrczenie silnika z rozchwianymi panewkami w tłokach? :)) :P :))
    Ja nie moge zrozumieć u ludzi tego, co obok wszechświata Einstein uznał za
    nieskończone i w odróżnieniu od tego pierwszego, za pewne... Przypuszczam,
    że gostek wymiękł by na podwójnej ślepej...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.