  • 1. Data: 2009-07-26 13:59:05
    Temat: na czym archiwizować zdjęcia - może na tym?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    http://www.reghardware.co.uk/2009/07/23/millennial_d
    isc_series/

    nośnik gwarantowany na 1000 lat, wytrzymujący termperatury -100C -
    +200C, można czytać zwykłym DVD. Jednyny problem to cena nagrywarki -
    małe $2500. I format danych ...

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 2. Data: 2009-07-26 14:14:16
    Temat: Re: na czym archiwizować zdjęcia - może na tym?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki pisze:
    > http://www.reghardware.co.uk/2009/07/23/millennial_d
    isc_series/

    > nośnik gwarantowany na 1000 lat, wytrzymujący termperatury -100C -
    > +200C, można czytać zwykłym DVD.

    Cwaniacy - na 1000lat. Ciekawe kto się do nich zgłosi z reklamacją za 50
    lat ?!

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-07-26 14:43:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > można czytać zwykłym DVD. Jednyny problem to cena nagrywarki - małe $2500.

    Tak jak kolega napisal, wlasne ciekawe za 50 lat ;P

    Ja mam zdjecia poarchwizowane na DVD-RAM, oraz EMTEC Gold, a tak pod reka to
    poprostu na dysku zewnetrznym ;P

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2009-07-26 15:09:58
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Bronek Kozicki pisze:
> [...]
    >
    > nośnik gwarantowany na 1000 lat, wytrzymujący termperatury -100C -
    > +200C, można czytać zwykłym DVD. Jednyny problem to cena nagrywarki -

    Zakup zewnętrznego dysku USB to jest już obowiązek, nie kaprys.

  • 5. Data: 2009-07-26 15:32:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J-L-F" h4hrja$ecf$...@n...onet.pl

    > Zakup zewnętrznego dysku USB to jest już obowiązek, nie kaprys.

    Polecam te:

    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/471794
    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/429453
    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/484758
    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/458122 <-- ten jako wewnętrzny

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-07-26 15:59:48
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "J-L-F" h4hrja$ecf$...@n...onet.pl

> [...]

    Co do dysku wewnętrznego, to bym dyskutował, jedno przepięcie i sru!

  • 7. Data: 2009-07-26 16:03:35
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    eee-tam, to jest patent:
    http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_
    wiki/p/PhaistosDiskLarge.jpg

  • 8. Data: 2009-07-26 16:04:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:h4hstu$eu4$1@inews.gazeta.pl...

    > "J-L-F" h4hrja$ecf$...@n...onet.pl

> [...]
    Jakoś do seagate nie ma zaufania...

  • 9. Data: 2009-07-26 16:47:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 17:59:48 +0200, J-L-F napisał(a):

    > Co do dysku wewnętrznego, to bym dyskutował, jedno przepięcie i sru!

    Jeżli używasz w komputerze zasilacza który nie ma zabezpieczeń
    przeciwprzepięciowych to faktyczne... ;)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 10. Data: 2009-07-26 17:41:06
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jeżli używasz w komputerze zasilacza który nie ma zabezpieczeń
    > przeciwprzepięciowych to faktyczne... ;)

    obyś kiedyś synu nie musiał wypluć tych słów!