    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: na co czekac?
    Date: Sun, 30 Nov 2014 12:08:01 -0600

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:m5fc1t$vtg$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    racownicy-Tesco,wid,15295224,wiadomosc.html?ticaid=1
    13e56

    > A masz świadomość że w okolicznym Tesco kasjerki, wykładacze towaru
    > oraz ochroniarze nie są etatowymi pracownikami i tyle nie zarabiają
    > ile piszesz ?

    Słuchaj, mówimy o specjaliście pracującym w Desktop Publishing za 2k5zł.
    OK? Przecież to jest chore...

    Przykład Tesco podałem jako sposób na otwarcie mu oczu, że po prostu
    pracuje za darmo, bo 2kzł dostają ludzie absolutnie niewykwalifikowani,
    często nawet bez zawodówek a niewykluczone że i matury im nikt nie
    sprawdza, więc i tacy co ledwie po podstawówce/gimnazjum tam się znajdą...

    W jego kategorii, ludzi z wyższym wykształceniem, specjalistów
    pracujących *kreatywnie* obsługujących skomplikowane systemy
    graphic design w ogóle nie powinna interesować praca z płacą poniżej
    7-8 tysięcy złotych. Niezależnie od miasta zamieszkania.

    Ludzie! Opamiętajcie się.

    Mało tego, to jest nieprawda że garstka ludzi zarabia miliony a reszta
    klepie po 2...2.5tysięcy. To są jakieś brednie które Wam szef wciska
    aby Was wykorzystywać w firmie jak niewolników chyba.

    Przeczytaj:

    http://www.strefabiznesu.nowiny24.pl/artykul/raport-
    jakie-zawody-wybrac-aby-zarabiac-powyzej-8-tys-zl-83
    007.html
    "W przypadku specjalistów i menedżerów rozpiętość wynagrodzeń jest bardzo
    duża. Ponad połowa specjalistów i menedżerów w Polsce zarabia powyżej 8
    tys. zł brutto miesięcznie. Nie muszą się też trudzić w poszukiwaniu pracy.
    Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez Antal International
    a opracowanego na podstawie procesów rekrutacyjnych zrealizowanych pomiędzy
    lipcem a grudniem 2011 roku w Polsce."