  • Data: 2014-12-01 16:01:40
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i z tej jednej odpowiedzi będziesz ekstrapolował na średnią krajową?

    Nie interesuje nas średnia krajowa, ta kwota jest przecież dobrze znana,
    publikowana w oficjalnych dokumentach.

    Mówimy teraz o średniej miesięcznych zarobków brutto wśród ludzi aktywnych
    na tej grupie.

    Masti, nspisz o sobie: >= czy < od 5k zł?

    Z tego co pisałeś wcześniej o zatrudnianiu u siebie programistów mam prawo
    wnioskować, że albo jesteś managerem w korporacji albo jesteś
    (współ)właścicielem swojej firmy, zgaduję więc chyba dobrze, że Twoje
    zarobki będą również powyżej 5k zł brutto miesięcznie, a myślę że nawet
    grubo powyżej 10k zł, zgadłem? :-)

    I takich ludzi jak Ty jest tu więcej, więc średnia zarobków wśród
    grupowiczów tu piszących będzie na pewno wyżej niż 5k zł/miesiąc.