  • Data: 2014-11-30 20:56:02
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-30 o 19:08, Pszemol pisze:
    > Słuchaj, mówimy o specjaliście pracującym w Desktop Publishing za 2k5zł.
    > OK? Przecież to jest chore...

    Tak to jest chore. My tu żyjemy w chorym kraju. Dlatego żeby z nami
    podyskutować (znaczy wróć!!! coś nam sprzedać) musisz się zniżyć do
    poziomu tego chorego kraju.
    Chyba już wiesz dlaczego nas nie rozumiesz i uparcie walisz głową w mur
    a skutku nie widać :-)

    Ostatnio reklamujący się portal pocieszył mnie że zarabiam dobrze jak na
    moją lokalizację. Robię co mogę zmieniam firmy, rozeznanie mam.
    Cała sztuka polega jeszcze na tym żeby rzeczona wypłata faktycznie
    wpłynęła na konto a nie tylko obiecanki cacanki

    Teraz pomyśl i zmień może taktykę. Może starsze modele z demobilu, może
    koszulki, gadżety... Nowymi modelami nie pohandlujesz :-)

    A media i pismaki to mogą sobie statystyki pisać jakie chcą. Papier
    wszystko przyjmie (wiem coś o tym) :-)
    Rzeczywistość jest trochę inna niż papka lejąca się z TV.