  • Data: 2014-11-30 23:08:24
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:547b7654$0$2659$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak to jest chore. My tu żyjemy w chorym kraju.
    > Dlatego żeby z nami podyskutować (znaczy wróć!!! coś nam sprzedać)
    > musisz się zniżyć do poziomu tego chorego kraju.
    > Chyba już wiesz dlaczego nas nie rozumiesz i uparcie walisz głową
    > w mur a skutku nie widać :-)

    Jak myślisz, jaki procent grupowiczów tutaj zarabia mniej niż 5k/miesiąc?
    Bo jakoś uparcie mówisz "my"i"nam"- może tylko Ty tak mało wyrabiasz?

    > Ostatnio reklamujący się portal pocieszył mnie że zarabiam dobrze
    > jak na moją lokalizację.
    > Robię co mogę zmieniam firmy, rozeznanie mam.

    Nie wiem czy rzeczywiście robisz co możesz...
    Może powinieneś poszukać pracy zdalnej a nie tylko ograniczać
    się do tego co tam znajdziesz u siebie na Podkarpaciu...
    Przecież praca którą robisz idealnie nadaje się do pracy zdalnej.
    Nie jesteś hydraulikiem, ani dentystą, nie? :-)

    > Cała sztuka polega jeszcze na tym żeby rzeczona wypłata faktycznie
    > wpłynęła na konto a nie tylko obiecanki cacanki

    Firma która Ciebie zatrudnia dokładnie Ciebie sprawdza...
    Nie ma powodu abyś sam sprawdził firmę zanim się zatrudnisz.

    > Teraz pomyśl i zmień może taktykę. Może starsze modele z demobilu,
    > może koszulki, gadżety... Nowymi modelami nie pohandlujesz :-)

    Jeśli produkty które mi się podobają są dla Ciebie za drogie,
    nie stać Cię, to nie ma powodu abyś na siłę czytał to co piszę.
    Nie ma tym bardziej powodu abyś mnie personalnie atakował.
    Wybacz, ale nie reprezentujesz całej grupy ani nawet większości
    i to że Ciebie nie stać na iPhone nie znaczy że innych grupowiczór
    nie stać - są tu tacy (i piszą aktywnie) co oprócz iPhone mają
    inne flagowce od Samsunga czy HTC czy Sony - stać ich na to,
    czego Ciebie nie stać...

    > A media i pismaki to mogą sobie statystyki pisać jakie chcą.
    > Papier wszystko przyjmie (wiem coś o tym) :-)
    > Rzeczywistość jest trochę inna niż papka lejąca się z TV.

    Ty kreujesz, tworzysz swoją rzeczywistość...