  • 31. Data: 2012-03-20 21:00:55
    Temat: Re: na bogato!
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    W odróżnieniu od emerytów i rencistów, księża i prostytutki podatku nie
    odprowadzają. Ktoś jeszcze w
    tym kraju? Bo nie wiem.

    A o który z podatków Ci chodzi ? :)
    WOJO

  • 32. Data: 2012-03-20 23:15:46
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > No nie świruj że nie wyglądają jak "czarna mafia" bloku wschodniego LOL
    > Zapomniałeś jeszcze o maluchu ojca dyrektora długości 6.17 m za 360
    > tysięcy euro LOL

    LOL - LOL - jesteś po prostu światowcem!!!

    znasz LOLa - a więc jesteś moim fanem!!!

    a o mAjBaHu - to już niemodnie kłamać - nikt na to się nie nabierze...

  • 33. Data: 2012-03-21 00:36:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    WOJO napisał(a):
    > W odróżnieniu od emerytów i rencistów, księża i prostytutki podatku nie
    > odprowadzają. Ktoś jeszcze w
    > tym kraju? Bo nie wiem.
    >
    > A o który z podatków Ci chodzi ? :)
    Kler od nieruchomości i darowizn i śmiem twierdzić że i z dochodowego bo:
    Prawie cały ich biznes (bo nie od ilości parafian) zwolniony jest dochodowego, tylko
    muszą
    poświadczyć że dochód zostanie przeznaczony na cele kultu religijnego.
    Płacą oczywiście dochodowy od ilości parafian, ale to jest kropla w morzu i pic na
    wodę bo. Rocznie
    tego dochodowego wychodzi coś około 35 mil. zł, ale państwo na Fundusz Kościelny
    wydaje 100 mil zł +
    na pensje około 10 mil zł na zatrudnionych kapelanów w wojsku, policji, straż p. ...
    BOR ma nawet
    kapelana LOL, + dotacje na remonty itd itd. Więc tak jak by tego pic na wodę
    dochodowego nie było.

    Prostytutki wiadomo.
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2012-03-21 11:42:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    wlasti wrote:

    > LOL - LOL - jesteś po prostu światowcem!!!
    >
    > znasz LOLa - a więc jesteś moim fanem!!!
    >
    > a o mAjBaHu - to już niemodnie kłamać - nikt na to się nie nabierze...

    Majbach nie kosztuje 360tyś euro...

  • 35. Data: 2012-03-21 12:23:53
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to jest w dużej mierze z
    > Twoich pieniędzy? Fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia
    > podatkowe to niby co jest?

    Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie
    zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu. Komisja majatkowa dzialala po to by
    zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego. O
    zwolnieniach podatkowych nie wiem. Zwolnienie moze dla urzednika jest
    zyskiem, dla normalnego czlowieka poprostu zmniejszeniem strat. Jesli
    daje komus pieniadze, wszystko jedno czy ksiedzu, czy bezdomnemu, czy
    daje bo mam za duzo;-), to daje temu komus i tylko jemu. Nie zycze sobie
    by minister Vincent zabieral z tego cokolwiek, zeby Donald mogl budowac
    na ch* mi potrzebne stadiony za 2 Gzl. Podatku gruntowego nie placi np.
    kolej i to jest dopiero skandal.
    Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza
    Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc
    przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To kosciol
    zachowal polskosc w czasach zaborow, w czasach okupacji sowieckiej i
    teraz gdy rozni eurofanatycy bez przerwy pouczaja nas.
    Kto wie jakich czasow doczekamy i czy aby znow Kosciol nie bedzie jedyna
    ostoja polskosci, patriotyzmu. Obym nie wykrakal.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 36. Data: 2012-03-21 13:11:41
    Temat: Odp: na bogato!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu. Komisja majatkowa dzialala po to by
    > zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego.

    Wliczyłeś coroczne dotacje w wysokości minimum 3 mld zł (obecnie) czy nie?
    Bo z tymi dotacjami, popisami komisji majątkowej i bezpośrednimi zwrotami
    przez te dziesiąt lat zwrócili znacznie więcej niż kiedykolwiek czarni
    mieli.

  • 37. Data: 2012-03-21 13:25:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości

    >Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i
    >nie zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu.

    Ale jak - panstwo placi za ksiezy ta przymusowa skladke do ZUS, zeby
    potem moc wyplacac ksiezom emerytury ?

    >Komisja majatkowa dzialala po to by zwrocic zagrabione przez
    >czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego.

    No, o tym to mozna dlugo. Innym ludziom nie zwrocili - widac taka wola
    narodu, ale kosciol jest rowniejszy.

    Pare afer bylo, jak to zwrocili cos od dawna do Kosciola nienalezace.
    Fakt ze wczesniej zabrano im duzo wiecej ... ale jakos tak jak
    Fryderyk Pruski znacjonalizowal klasztory, to jakos nie slyszalem zeby
    potem oddawal.

> [...]
    >zeby Donald mogl budowac na ch* mi potrzebne stadiony za 2 Gzl.
    >Podatku gruntowego nie placi np. kolej i to jest dopiero skandal.

    Nie placi aeroklub od lotniska (a moze i placiu, ale maly), nie placi
    szkola od boiska, nie placa Lasy Panstwowe od lasu, nie placi TPN od
    gor ... i pytanie czy aby na pewno chcesz zeby placili.

    GD ani gminy od drog i parkingow tez nie placa :-)

    >Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza
    >Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by
    >moc

    Ale twoje pieniadze ? To im daj :-)

    >przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To
    >kosciol zachowal polskosc w czasach zaborow, w czasach okupacji
    >sowieckiej i teraz gdy rozni eurofanatycy bez przerwy pouczaja nas.

    A Michniki to nie ?

    J.

  • 38. Data: 2012-03-21 14:05:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 08:27, marian co imie ukrywa pisze:

    > zawsze sie zastanawialem jaka grupa zawodowa przewaza na PMS. Bo w koncu
    > ludziska maja tu czesto wielkie i drogie auta.
    > przyznac sie ktory biskupuje?
    >
    > http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jez
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc
    y-biskupi_245777.html

    No aż się zebrałem w sobie i przejrzałem te "fury"
    Skoda, hyundai, chevrolet. No dobra Audi, WV :-)
    W każdym razie spodziewałem się czegoś więcej :-)
    Ostatnio Oleksy się chwalił że ma Golfa za 100 tys. i to wcale nie
    wypasionego.
    Ja tam im wszystkim (znaczy tym co dostają moje podatki) kazał jeździć
    Daciami. Ale dokładnie wszystkim bez wyjątków. :-)

  • 39. Data: 2012-03-21 14:17:14
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 13:35, to pisze:
    > Hahaha, a mafia kościelna może o to nie zabiegała? Zmusili ich do brania?
    > Przecież to są przepisy zainicjowane przez KK i wprowadzone rękami jego
    > członków-polityków kosztem całego społeczeństwa.

    Trzeba było najpierw nie zabierać (zgodnie i niezgodnie z prawem PRLu)
    Jak można oddać to trzeba oddawać i nie tylko potomkom syjonu :-)
    Te przekręty z funduszem to pryszcz (napiętnować trzeba) w porównaniu z
    tym co zabrano. Jak oddawać to wszystkim albo wcale.
    W takiej laickiej Francji konserwacja zabytkowych kościołów idzie z
    budżetu państwa ale takie fakty krzykaczom jakoś nie pasują.
    Przestań się rzucać i działaj z kolegami z bandy Palikota żeby zebrać
    większość to przegłosujesz co tylko zechcesz. Powodzenia. Wszak mamy
    demokrację :-)

  • 40. Data: 2012-03-21 14:28:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc
    > przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom.

    Aha, Michnik to kanalia?
    A kim Ty jesteś szmaciarzu, że śmiesz oceniać zasłużonego człowieka w ten
    sposób?
    Czego dokonałeś dla tego kraju, czym się możesz pochwalić?
    Pewnie niczym, tylko pluć potrafisz.
    A potem takie gadziny jak Ty wyżywają się na grobach:
    3824,Antysemici_sprofanowali_grob_rodzicow_Michnika.
    html

    Szkoda czasu na takich jak ty.

    PLONK !!!!