  • 41. Data: 2012-03-21 14:31:12
    Temat: Re: na bogato!
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 12:53, to pisze:

    > Dokładnie, niech im wierni dają kasę, niech normalnie płacą podatek od
    > darowizn jak każdy, niech sobie prowadzą działalność gospodarczą jak mają
    > ochotę i od tego też odprowadzają podatki jak każdy, to wtedy nie będę
    > nic mówił nawet jak się będą wozić Maybachami. O ile oczywiście przestaną
    > pierdolić co niedziele o "ubóstwie", bo jeśli nie, to argument o
    > hipokryzji pozostanie aktualny.

    Dorzuć jeszcze esbeckie emerytury, przywileje nauczycieli, górników,
    policjantów, finansowanie partii politycznych, konserwacje zabytków,
    ulgi prorodzinne...
    Bądź konsekwentny. Jest mnóstwo świętych krów. To jest
    niesprawiedliwe!!! :-)

  • 42. Data: 2012-03-21 14:33:59
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 13:07, to pisze:

    > Ciekawe, czy ksiądz ma kasę fiskalną i odprowadza od tego podatek? Bo ja
    > muszę mieć, nie ja jakoś nie mogę przyjmować opłat za usługi do kieszeni.

    Bądź konsekwentny. I prawnik i lekarz. Napiętnuj wszystkich.

  • 43. Data: 2012-03-21 15:10:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.03.2012 12:23, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie

    Nie tylko.

    > zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu. Komisja majatkowa dzialala po to by

    Za to wymyślili dziesięcinę.

    > zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego. O
    > zwolnieniach podatkowych nie wiem. Zwolnienie moze dla urzednika jest

    Nie da się zwrócić wszystkiego. Dlaczego KK ma byś uprzywilejowany w
    zwracaniu?

    [ciach]

    > Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza
    > Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc
    > przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To kosciol

    Uhm... Urbana nie lubię, Michnik mało mnie obchodzi - ale dlaczego ich
    (zwłaszcza tego ostatniego) wyzywasz od kanalii? Masz jakieś konkretne
    powody?

    Co więcej ani Michnik ani Urban nie gwałcili małych chłopców, nie palili
    wolnomyślicieli na stosach i nie urządzali wojenek oraz masakr. A twój
    ukochany Kościół ma to na koncie - i pomijając to pierwsze, które nadal
    jest dość popularne, były to działania z okresu kiedy ta organizacja
    trzymała kasę i władzę.

  • 44. Data: 2012-03-21 16:11:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Uhm... Urbana nie lubię, Michnik mało mnie obchodzi - ale dlaczego ich
    > (zwłaszcza tego ostatniego) wyzywasz od kanalii? Masz jakieś konkretne
    > powody?

    Tak, nieustanne sianie nienawisci wobec wszystkich, ktorzy domagaja sie
    elementarnej sprawiedliwosci. Gloryfikowanie bandytow jak Jaruzelski,
    czy Kiszczak. Nieustanne dzielenie spoleczenstwa na tych swoich i tych
    ciemniakow, ktorzy donosicieli za PRLu maja za zwykle kanalie.
    Podsycanie nienawisci rasowej. Zbicie majatku z "blogoslawienstwa"
    komuchow (poczatki GW). Nawet niektorych komuchow jako wrogow moge
    szanowac, Michnik nawet na to nie zasluguje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 45. Data: 2012-03-21 16:13:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    >Co więcej ani Michnik ani Urban nie gwałcili małych chłopców, nie
    >palili
    >wolnomyślicieli na stosach i nie urządzali wojenek oraz masakr.

    No, co do Urbana to nie bylbym taki pewien - czlonek rzadu (choc w
    sumie tylko rzecznik) od 1981r.

    No dobra, na stosach nie palil.

    J.

  • 46. Data: 2012-03-21 16:16:04
    Temat: Odp: na bogato!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > No, co do Urbana to nie bylbym taki pewien - czlonek rzadu (choc w sumie
    > tylko rzecznik) od 1981r.
    >
    > No dobra, na stosach nie palil.

    A małych chłopców gwałcił?

  • 47. Data: 2012-03-21 18:17:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-21 16:13, J.F pisze:

    > No, co do Urbana to nie bylbym taki pewien - czlonek rzadu (choc w sumie
    > tylko rzecznik) od 1981r.

    Ty też chcesz dołączyć do takiej retoryki, jakiej używa np. niejaki
    "O'Pajak", czy Krzystof45?

    > No dobra, na stosach nie palil.

    Jesteś pewien? Może w "Psach" byli poza kadrem...

  • 48. Data: 2012-03-21 19:45:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Tak, nieustanne sianie nienawisci wobec wszystkich, ktorzy domagaja sie
    > elementarnej sprawiedliwosci.

    ROTFL!

    Ty jesteś ślepy czy tylko przypadek "drzazgę w oku bliźniego widzi a belki w
    swoim nie dostrzega"?

    > Gloryfikowanie bandytow jak Jaruzelski,
    > czy Kiszczak. Nieustanne dzielenie spoleczenstwa na tych swoich i tych
    > ciemniakow, ktorzy donosicieli za PRLu maja za zwykle kanalie.

    Och... Wiesz to na niego donosili i to on się parę lat w rzeczonym PRLu
    przesiedział kiedy ty w krótkich majtkach biegałeś. Jego prawo podać rękę
    Jaruzelskiemu, Kiszczakowi, Urbanowi czy komu chce. On sobie może przebaczać tym
    co go za kratki niejednokrotnie wsadzali.

    > Podsycanie nienawisci rasowej.

    OMG! ROTFLMAO!!!

    Ty jednak masz coś nie tego...

    > Zbicie majatku z "blogoslawienstwa"
    > komuchow (poczatki GW).

    Niewątpliwie masz coś nie tego.

    > Nawet niektorych komuchow jako wrogow moge
    > szanowac, Michnik nawet na to nie zasluguje.

    Ktoś tu o sianiu nienawiści, itd...

    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Idź się leczyć z nienawiści własnej i z urojeń. Bo na razie to ciężko bredzisz.

    \SK

  • 49. Data: 2012-03-21 19:48:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Zbicie majatku z "blogoslawienstwa"
    > komuchow (poczatki GW).

    BTW. O początkach GW to też g. wiesz.

    \SK

  • 50. Data: 2012-03-21 19:56:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    marian co imie ukrywa wrote:
    > zawsze sie zastanawialem jaka grupa zawodowa przewaza na PMS. Bo w koncu
    > ludziska maja tu czesto wielkie i drogie auta.
    > przyznac sie ktory biskupuje?
    >
    > http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jez
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc
    y-biskupi_245777.html

    Eee, nic specjalnego. BTW oni istotnie muszą często sporo jeździć "zawodowo". A
    ubóstwa nie ślubowali (to nie zakonnicy).

    pzdr
    \SK