    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: na bogato!
    Date: Wed, 21 Mar 2012 13:25:55 +0100

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości

    >Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i
    >nie zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu.

    Ale jak - panstwo placi za ksiezy ta przymusowa skladke do ZUS, zeby
    potem moc wyplacac ksiezom emerytury ?

    >Komisja majatkowa dzialala po to by zwrocic zagrabione przez
    >czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego.

    No, o tym to mozna dlugo. Innym ludziom nie zwrocili - widac taka wola
    narodu, ale kosciol jest rowniejszy.

    Pare afer bylo, jak to zwrocili cos od dawna do Kosciola nienalezace.
    Fakt ze wczesniej zabrano im duzo wiecej ... ale jakos tak jak
    Fryderyk Pruski znacjonalizowal klasztory, to jakos nie slyszalem zeby
    potem oddawal.

    >O zwolnieniach podatkowych nie wiem. Zwolnienie moze dla urzednika
    >jest zyskiem, dla normalnego czlowieka poprostu zmniejszeniem strat.
    >Jesli daje komus pieniadze, wszystko jedno czy ksiedzu, czy
    >bezdomnemu, czy daje bo mam za duzo;-), to daje temu komus i tylko
    >jemu. Nie zycze sobie by minister Vincent zabieral z tego cokolwiek,
    >zeby Donald mogl budowac na ch* mi potrzebne stadiony za 2 Gzl.
    >Podatku gruntowego nie placi np. kolej i to jest dopiero skandal.

    Nie placi aeroklub od lotniska (a moze i placiu, ale maly), nie placi
    szkola od boiska, nie placa Lasy Panstwowe od lasu, nie placi TPN od
    gor ... i pytanie czy aby na pewno chcesz zeby placili.

    GD ani gminy od drog i parkingow tez nie placa :-)

    >Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza
    >Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by
    >moc

    Ale twoje pieniadze ? To im daj :-)

    >przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To
    >kosciol zachowal polskosc w czasach zaborow, w czasach okupacji
    >sowieckiej i teraz gdy rozni eurofanatycy bez przerwy pouczaja nas.

    A Michniki to nie ?

    J.