    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: na bogato!
    Date: Wed, 21 Mar 2012 12:23:53 +0100

    Powitanko,

    > Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to jest w dużej mierze z
    > Twoich pieniędzy? Fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia
    > podatkowe to niby co jest?

    Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie
    zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu. Komisja majatkowa dzialala po to by
    zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie. Nie zwrocili wszystkiego. O
    zwolnieniach podatkowych nie wiem. Zwolnienie moze dla urzednika jest
    zyskiem, dla normalnego czlowieka poprostu zmniejszeniem strat. Jesli
    daje komus pieniadze, wszystko jedno czy ksiedzu, czy bezdomnemu, czy
    daje bo mam za duzo;-), to daje temu komus i tylko jemu. Nie zycze sobie
    by minister Vincent zabieral z tego cokolwiek, zeby Donald mogl budowac
    na ch* mi potrzebne stadiony za 2 Gzl. Podatku gruntowego nie placi np.
    kolej i to jest dopiero skandal.
    Na koniec jeszcze jedna rzecz, ktora Cie wkurwi: Pieniadze rzadza
    Swiatem, tak jest. Zdecydowanie wole by kosciol mial pieniadze, by moc
    przeciwstawic sie roznym Michnikom, Urbanom i innym kanaliom. To kosciol
    zachowal polskosc w czasach zaborow, w czasach okupacji sowieckiej i
    teraz gdy rozni eurofanatycy bez przerwy pouczaja nas.
    Kto wie jakich czasow doczekamy i czy aby znow Kosciol nie bedzie jedyna
    ostoja polskosci, patriotyzmu. Obym nie wykrakal.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa