  • 71. Data: 2012-03-22 12:56:15
    Temat: Re: na bogato!
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale oczywiście masz niezbite dowody na swoje pomówienia i jesteś w
    > stanie je tu podać?

    Okreslenie "chorzy z nienawisci" jest autorstwa Michnika i dotyczy
    wszystkich, ktorzy domagali sie lustracji i postawienia przed sadem
    zbrodniarzy komunistycznych. Nie wiem, czy to efekt syndromu
    sztokcholmskiego, czy po prostu umowy z czerwonymi, faktem jest, ze
    ilekroc ktos wyciagnie przeszlosc jakiegos "autorytetu moralnego", albo
    bedzie sie tego domagal, to pan Michnik natychmiast obrzuci go blotem.
    "Odpieprz sie od mojego generala", czy jakos tak, a na kazda rocznice
    stanu wojennego pan "opozycjonista" publikuje co? Nie, nie wywiad z
    rodzina jakies ofiary stanu wojennego, nie przypomnienie zbrodni, nie
    tekst jak bardzo nadzieja spoleczenstwa zostala przetracona, tylko albo
    wywiad z sympatycznym generalem, albo brednie jaki to czlowiek "honoru".
    I jeszcze to wybaczenie komunistom w imieniu spoleczenstwa. Kim on k* jest?
    O "ludziach rozumnych" to juz mi sie nie chce pisac. Inni, ktorzy
    niekoniecznie zatrudniliby u siebie Maleszke, to juz pewnie bezrozumni.
    Temat rzekomego antysemityzmu Polakow to ulubiony temat GW. No po prostu
    kazdy Polak ma to w genach i trzeba napietnowac, tak profilaktycznie.
    Pierdolenie takich rzeczy w kraju gdzie jest najwiecej odznaczonych
    "Sprawiedliwych wsrod narodow Swiata", a tylko w Polsce za ukrywane
    Zydow rozstrzeliwana (zwykle cala rodzine), czy siegajac dalej: wszedzie
    w Europie przeganiano Zydow od stuleci, tylko w Polsce mogli sie
    osiedlac, prowadzic swoje interesy, byly przed wojna miasta, gdzie
    polowa populacji to byli Zydzi. I taki Michnik pieprzy o rasizmie
    Polakow. Szczyt bezczelnosci.
    A poczatki GW? Zadziwiajace, w okresie PRL Michnik dostaje papier,
    drukarnie i monopol przez rok (wsrod "opozycji") na wydawanie prasy.
    Spolka Agora stala sie tak majetna i wplywowa ot tak sobie samoistnie,
    czy moze dzieki wymiernej pomocy czerwonych. Poczytaj sobie ksiazki pana
    Remuszki, Ziemkiewicza. Nie no, wiem, bedziesz bronil autorytetu swojego
    guru i takich publikacji nie tkniesz.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 72. Data: 2012-03-22 13:17:36
    Temat: Odp: na bogato!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie zastanów się. Różne rzeczy można Michnikowi zarzucać ale np.
    > "podsycanie nienawisci rasowej" tak dalece przekracza granice nonsensu, że
    > dalszą dyskusję to chyba psychiatra może prowadzić.

    Widać oni uważają że Pisiorstwo to inna rasa.
    Ja bym poszedł nawet dalej - to inny gatunek, niekoniecznie ludzki.

  • 73. Data: 2012-03-22 13:35:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2012 12:56, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > czy moze dzieki wymiernej pomocy czerwonych. Poczytaj sobie ksiazki pana
    > Remuszki, Ziemkiewicza. Nie no, wiem, bedziesz bronil autorytetu swojego
    > guru i takich publikacji nie tkniesz.

    Dziecko, a gdzie ja pisałem że to moje "guru", albo go broniłem czy
    stawałem po jego stronie? Prosiłem tylko o konkrety i fakty.

    Ty faktycznie jesteś "chory z nienawiści" (dobre określenie, swoją
    drogą) jeśli każdego, kto bezdyskusyjnie nie zapisze się do twojego
    fanklubu traktujesz jako zwolennika twoich wrogów.

  • 74. Data: 2012-03-23 00:13:25
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dziecko, a gdzie ja pisałem że to moje "guru", albo go broniłem czy
    > stawałem po jego stronie?

    Dzidzius, wybacz, takie odnioslem wrazenie. Poniewaz posadzenie o
    sympatie do Michnika moglbys odebrac jako obelge, prosze o wybaczenie i
    stawiam piwo.

    > Prosiłem tylko o konkrety i fakty.

    Spelnilem Twoja prosbe.

    > Ty faktycznie jesteś "chory z nienawiści" (dobre określenie, swoją
    > drogą) jeśli każdego, kto bezdyskusyjnie nie zapisze się do twojego
    > fanklubu traktujesz jako zwolennika twoich wrogów.

    Nie mam ambicji tworzenia fanclubu. Wystarczy jesli moim fanem jest moje
    Dziecie i Zona.
    "Chory z nienawisci" jest typowym okresleniem stosowanym przez
    michnikowszczyzne, poniewaz przykleja latke i konczy dyskusje. Ktos
    domaga sie np. lustracji. Mozna na ten temat dyskutowac, czy to ma
    jeszcze sens, czy sluzenie komuchom dyskwalifikuje na zawsze, czy moze
    taki czlowiek chciec naprawic bledy mlodosci, a moze jest cennym
    fachowcem i nalezy go wykorzystac, a moze wrecz przeciwnie, nie mozna
    zaufac czlowiekowi, ktory juz raz zdradzil. Slowem, mozna na ten temat
    dyskutowac jak ludzie na jako takim poziomie.
    Ale zapatrzeni w Michnika i on sam walna tekst o "chorych z nienawisci"
    i juz. Oni to "ludzie rozumni", rozmowca to jakis chory, idiota,
    ciemnogrod i cokolwiek powie, to przeciez jest chory, zaslepiony i nie
    mozna brac tego pod uwage. Dodatkowo zwrot odwraca uwage od
    wypowiadajacego, cos na zasadzie zlodzieja krzyczacego: "lapac zlodzieja".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 75. Data: 2012-03-23 08:35:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2012 00:13, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Dzidzius, wybacz, takie odnioslem wrazenie.

    Jak widać twoje wrażenia są urojeniami.

    > Poniewaz posadzenie o
    > sympatie do Michnika moglbys odebrac jako obelge, prosze o wybaczenie i
    > stawiam piwo.

    Fuuuuuuuuuuuj.

    > Spelnilem Twoja prosbe.

    To były dość ogólne zarzuty. Chodzi mi o jakieś konkrety, które byłbyś w
    stanie np. obronić przed sądem. Ja przygód Michnika nie śledzę, gazwyba
    czytywałem parę lat temu tylko z uwagi na ogłoszenia i Dilberta, więc
    nie wiem - może i chrześcijańskie dzieci na macę przerabia, ale mi nic o
    tym nie wiadomo.

> [...]
    > "Chory z nienawisci" jest typowym okresleniem stosowanym przez
    > michnikowszczyzne, poniewaz przykleja latke i konczy dyskusje. Ktos

    Ale do ciebie pięknie pasuje - tak nienawidzisz Michnika, że jak tylko
    ktoś nie nienawidzi go razem z tobą (jak np. ja) zaraz zarzucasz temu
    komuś (np. mi) wielbienie Michnika. A mnie on ani grzębi, ani zieje (że
    tak pozwolę sobie na cytat).

  • 76. Data: 2012-03-23 10:52:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Dalej powtarzasz kłamstwa

    Jesteś księdzem czy po prostu wolno myślisz?

  • 77. Data: 2012-03-23 10:57:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Powtarzasz ciągle kłamstwa.
    > Cóż... Może i medialnie to jest skuteczne.

    Kłamstwa? To może zacznij od podania informacji, jaki procent gruntów
    odebranych podczas tzw. "reformy rolnej" (czyli odbierania gospodarstw,
    dzielenia i rozdawania chłopskiemu menelstwu) oddano potem, wraz z
    należnymi odsetkami, prawowitym właścicielom?

  • 78. Data: 2012-03-23 10:59:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Masz rację. Wybiórcza hipokryzja.
    > Załamka.

    Argumenty się skończyły i walisz frazesami? Ogarnij się.

  • 79. Data: 2012-03-23 10:59:13
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-23 10:52, to pisze:
    > Jesteś księdzem czy po prostu wolno myślisz?

    Stwierdzam fakt. A Ty powtarzaj dalej. W sumie "wolny" kraj. :-)

  • 80. Data: 2012-03-24 10:08:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Stwierdzam fakt.