  • 1. Data: 2012-03-20 11:15:23
    Temat: kupno angola na części - i co dalej?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    taka wydumana sytuacja ale na faktach autentycznych:)

    chcę kupić auto z anglii,
    w celu rozebrania, i wyciągniecia paru elementow reszta na handel /
    znajomych itp
    kupuję od kolesia ktory przywiozl to z UK, i co dalej?
    nie chce tego rejestrować, nie chce ubezpieczać, chowam do stodoły i tyle.

    jak to prawnie wygląda?
    mogę tak?
    ktoś mnie za 15 lat gdy już prezydentem zostanę będzie za to scigał?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-03-20 11:40:28
    Temat: Re: kupno angola na cze?ci - i co dalej?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.03.2012 Bartek <N...@p...fm> napisał/a:

    > jak to prawnie wygl?da?
    > moge tak?
    > kto? mnie za 15 lat gdy ju? prezydentem zostane bedzie za to sciga??

    Nie. Posadzą Cię za 14,5 roku jak będziesz kandydował ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2012-03-20 19:10:00
    Temat: Re: kupno angola na części - i co dalej?
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...sytuacja ale na faktach autentycznych:)

    W odróżnieniu od "faktów nieautentycznych", które często
    serwuje nam Kolega To ;-)))

  • 4. Data: 2012-03-20 23:27:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 11:15:23 +0100, Bartek napisał(a):
> [...]
    > kupuję od kolesia ktory przywiozl to z UK, i co dalej?
    > nie chce tego rejestrować, nie chce ubezpieczać, chowam do stodoły i tyle.

    Srednio. W zasadzie nie, a na pewno zapomniales o podatkach i innych
    oplatach. No i nie bardzo ci wolno rozebrac na czesci

    > ktoś mnie za 15 lat gdy już prezydentem zostanę będzie za to scigał?

    Akczyza po 5 latach sie przedawnia, generalnie wiekszosc roznych oplat tez
    :-)

    J.