eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorachRe: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Date: Tue, 05 Mar 2013 21:32:15 +0100

    W dniu 2013-03-05 00:59, Michal pisze:

    > Szkoda że te dobre zaczynają się od ~150 zł. W sumie nawet nie o to
    > chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś
    > taka mania, by były strasznie małe. O ile dla dziecka czy dziewczyny o
    > małych dłoniach może to być OK, tak samo do laptopa jeśli bierze się ją
    > w drogę to jako typowo desktopowa dla faceta (no chyba że ma ręce
    > Azjaty) powinna być w miarę duża, a te zaczynają się od ~150 zł. Często
    > nie zwraca się na to uwagi przy zakupie - widziałem jak działa u
    > znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie można
> [...]

    Jak juz tu kiedyś pisałam: parę lat temu kupiłam sobie w Realu (wybór
    myszek, płyt cd-rom i dvd ogromny).Ta mi się spodobała, no i tania. Mysz
    WatsoN. Mam 2 komplety paluszków Enelop, ładowarkę, więc w razie czego
    baterie mogę od razu wymienić na nałodowane. Przez USB też można ładować
    i w tym czasie pracować, ale bez kabelka od myszki wygodniej. Zapominam
    o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się
    glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

    --
    animka