  • 1. Data: 2013-03-02 14:00:18
    Temat: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
    chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
    allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
    pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
    DZIeki.

  • 2. Data: 2013-03-02 14:05:28
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych
    >akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO< DZIeki.

    Logitech B605 od roku na tych samych paluszkach :)

  • 3. Data: 2013-03-02 14:10:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Gupik" napisał:

    > chcę kupić myszkę bezprzewodową [...] więc patrzę na allegro na używane

    Średni pomysł.

    JoteR

  • 4. Data: 2013-03-02 14:12:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 14:00:18 +0100, Gupik napisał(a):

> [...]
    > allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
    > pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<

    Logitech VX Nano:
    - 150 dni na bateriach,
    - 5 dodatkowych przycisków (konfigurowalne w zależności od używanej
    aplikacji).

  • 5. Data: 2013-03-02 14:43:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych
    > akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<

    Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł. Lepiej baterie.
    M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

  • 6. Data: 2013-03-02 15:30:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 14:43, qwerty pisze:
    > Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł. Lepiej baterie.
    > M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

    A litowe baterie AA(A) nadadzą się do myszki?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2013-03-02 15:47:41
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-03-02 14:00, Gupik pisze:
> [...]
    > allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
    > pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<

    myszka medion lub noname 3-8 dni

    myszka logitech pół roku

  • 8. Data: 2013-03-02 15:56:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Mar 2013, qwerty wrote:

    > Akumulatorki do myszki to kiepski pomysł.

    Kiepskie akumulatorki to kiepski pomysł, a kiepsko dobrane
    jeszcze gorszy ;)

    > Lepiej baterie.
    > M310 - 1,5 roku i dopiero pokazało, że słabe.

    Bierzesz tego Eneloopa (or compatible), ładujesz, i na
    kolejne 1,5 roku spokój.
    Na jakieś 98,75% piszesz o "zwykłych" akumulatorkach :D

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-03-02 16:21:21
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 15:30:20 +0100, Krystek napisał(a):

    > A litowe baterie AA(A) nadadzą się do myszki?

    Tak. Mają jeszcze tą zaletę, że są lekkie.

    --
    GLaF

  • 10. Data: 2013-03-02 17:25:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .
    > Na jakieś 98,75% piszesz o "zwykłych" akumulatorkach :D

    Tylko dolicz cenę tych eneloopów i cenę ładowarki...
    Akumulatorki się sprawdzają jak coś masz energochłonnego (aparaty itp.).
    Zresztą enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje samoczynnie (znacznie
    wolniej, ale jednak).