eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorachRe: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
  • Data: 2013-03-05 00:59:27
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 20:56, ToMasz pisze:

    > kup dobrą czyli raczej drogą.

    Szkoda że te dobre zaczynają się od ~150 zł. W sumie nawet nie o to
    chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś
    taka mania, by były strasznie małe. O ile dla dziecka czy dziewczyny o
    małych dłoniach może to być OK, tak samo do laptopa jeśli bierze się ją
    w drogę to jako typowo desktopowa dla faceta (no chyba że ma ręce
    Azjaty) powinna być w miarę duża, a te zaczynają się od ~150 zł. Często
    nie zwraca się na to uwagi przy zakupie - widziałem jak działa u
    znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie można
    przyczepić się ani do zasięgu (deklarowane 10m, w praktyce pewnie
    działał w testach nawet z 15m) czy też żywotności baterii (trzymają ~6-9
    miesięcy dość intensywnego używania). Kupiłem taki dla siebie i po
    niecałym dniu odstawiłem do pudełka i potem musiałem sprzedać by
    zminimalizować straty. Ta mysz jest po prostu prawie 2 razy za mała, a
    to jest zestaw typu desktop, a nie laptopowy. Te tańsze myszki Logitecha
    też są takie małe.

    > będziesz ją trzymał dłużej niż żonę, dłużej niż komórkę, dłużej niż....

    Dobrze gada, dać mu wódki ;)
    Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się
    przyzwyczai potem strasznie ciężko przesiąść się, zwłaszcza jak poza
    myszką ktoś pisze na klawiaturze bezwzrokowo. To się potem ciągnie jak
    cholera - m.in. z tego względu cały czas siedzę na myszce/kb dodatkowej
    z Creative Desktop Wireless 6000 oraz przewodowej klawiaturze Samsunga
    SMD4500P kupionych chyba w 2004 r. Potem próbowałem kilku bez wątpienia
    lepszych zestawów, ale za cholerę nie mogę się przestawić - kwestia
    przyzwyczajenia.

    > sam wiesz co. tak więc nie oszczędzaj.

    W sumie racja. Większości ludzi jednak zapala się sygnał stop jak mają
    wydać ~200 zł na myszkę i nie grają w sieciowe FPSy czy nie parają się
    grafiką itp, a potem jest już za późno na zmianę przyzwyczajeń.

    > Wbrew temu co piszą koledzy, mam w pracy taniego logitecha,
    > i baterie działają nie dłużej niż miesiąc, maks 1 godzina dziennie. mysz
    > musi mieć matową gładką powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra,
    > bo kursor skakał, gdy myszka jeździła po blacie MDF.

    Z ciekawości - co to za model? Bo aż tak badziewnego Logitecha nie
    widziałem.

    --
    /MB