eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach › Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
  • Data: 2013-03-08 17:56:02
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Mar 2013, Michal wrote:

    > [...] W sumie nawet nie o to
    > chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś taka
    > mania, by były strasznie małe.

    Witam w klubie :>
    O ile nie potrzebuję do szczęścia dużego fotoaparatu i wielu "dużych"
    rzeczy, a rąk nie mam wcale ogromnych, też nie umiem zrozumieć braku
    myszy do obejmowania *ręką* (med. :P, pot."dłoń") a nie palcyma.
    Z rok temu upolowałem aukcję wyprzedaży na allegro i kupiłem sobie na
    zapas coś choć trochę większego, ale starego radiowego A4techa i tak
    nie zastąpi, choć on prądożerny jest :> (ale za to ma 2xR6, dzięki
    czemu *waży* i wiadomo że *leży* na blacie).

    > tak samo do laptopa jeśli bierze się ją w drogę

    Jakoś tak.

    > Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się
    > przyzwyczai potem strasznie ciężko przesiąść się,

    No, i teraz wyjaśnij dlaczego w czasach w których co kwartał "obowiązkowo"
    jest nowy model ma być *WARTO* się przyzwyczajać :>
    Chyba po to, żeby sobie poziom irytacji na przyszłość zagwarantować ;)
    Nie starczy Ci pomysłów MS$ ze zmienianiem co chwila interface?
    :>

    pzdr, Gotfryd