eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorachRe: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
  • Data: 2013-03-05 00:40:15
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-03 01:45, Krystek pisze:

    > PS: Czekam jeszcze aż pojawią się w mieście punkty odbioru
    > niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych świetlówek
    > kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić nową, żeby
    > oddać starą a ja nowych w domu mam pewien zapas.

    Jak już zeszło na offtopic: Castorama w odróżnieniu od większości
    sklepów (zwłaszcza małych, które by nie przyjąć najchętniej sprawdzałyby
    numer seryjny) przyjmuje od osób fizycznych dowolną ilość (w granicach
    rozsądku - z ciężarówką sprzętu raczej nie ma co próbować) zużytego
    sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych nie wnikając czy u
    nich były kupowanie i nie licząc sztuka kupiona-sztuka oddana. To dla
    nich jeden z elementów budowania dobrego postrzegania firmy i mają za to
    u mnie bardzo duży plus.

    --
    /MB