eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach › Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
  • Data: 2013-03-03 11:32:04
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Mar 2013 10:30:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kgv56q$hf0$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
    >Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Czemu niby się nie nadają do aparatu?

    Bo mają sporą oporność wewnętrzną.

    >Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.

    Do myszy czy klawiatur lub małych latarek są ok.
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s