  • Data: 2011-02-18 19:06:22
    Temat: Re: myszka na 2 lata
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <...@...z> napisał w wiadomości
    news:4d5e3cb2$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...

    > U mnie czas przeżycia myszki "ogoniastej" jest znacznie większy niż
    > bezprzewodowej. Wszystko z tego powodu, że ta pierwsza jak spada ze stołu
    > to zawiśnie nad podłogą, a druga nie... A uszkodzony przewód (łamie się
    > tam gdzie powinna być odgiętka) to 5 minut roboty łącznie z grzaniem
    > lutownicy i szukaniem śrubokręta - u mnie a4tech rocznik 2003 w ciągłej
    > służbie :)

    hmm
    No to namówiłeś mnie do naprawy przewodu do Microsoft IntelliMouse Optical,
    bo tak leży od 2 tygodni a teraz jadę na Dell'owskiej (ma gorszą optykę
    niestety)
    Bo poza ułamanym kabelkiem co jakieś 3 lata to jest niedozajechania i
    precyzyjna oraz nie śfiruje na błyszczącym blacie drewnianym.
    Rocznik - hmm.. chyba jeszcze starszy niż Twoja

    Pozdro

    --
    Irokez