  • 1. Data: 2010-12-29 11:11:49
    Temat: myszka bezprzewodowa zamiast majtek
    Od: m...@t...ja.pl

    Witam,

    zakupilem swojej zonce nie tak dawno myszke bezprzewodowac Logitech
    M215 (zasilanie 1 x AA) z nano-receiverem - jak w temacie zamiast sexy
    majteczek (na urodziny).

    Moje pytanie: czy wylaczac te myszke przelacznikiem spod spodu czy to
    nie ma wiekszego znaczenia? Powiedzmy, ze myszka lezac na stole ale
    komp nie jest uzywany. Co pierwsze padnie: przelacznik czy bateria? No
    bo, gdyby myszke chowac do torby to powiedzmy, ze bym ja wylaczyl.

    Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

  • 2. Data: 2010-12-29 11:24:07
    Temat: Re: myszka bezprzewodowa zamiast majtek
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-12-29, o godz. 12:11:49
    m...@t...ja.pl napisał(a):

> [...]
    > bo, gdyby myszke chowac do torby to powiedzmy, ze bym ja wylaczyl.
    >
    > Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

    Chyba nie ma co chować. Logitech NX60 który trafił do mojego desktopa z
    torby z laptokiem awaryjnie po padzie poprzedniej myszki jakieś 2 lata
    ma wyłącznik ale go nie używam. Komplet 2 baterii AA z IKEA starcza na
    5-6 miesięcy użytkowania. Komputer pracuje cały czas ale myszka jak jest
    nie ruszana wygasza laser. Po prostu sprawdź na pierwszym komplecie
    baterii doświadczalnie. Jak podziała krótko to wyłączaj. Jak długo to
    olej i tyle.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2010-12-29 12:00:51
    Od: m...@t...ja.pl

    On Wed, 29 Dec 2010 12:24:07 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    >nie ruszana wygasza laser. Po prostu sprawdź na pierwszym komplecie
    >baterii doświadczalnie. Jak podziała krótko to wyłączaj. Jak długo to

    tak tez sobie myslalem, ze myszka na 2 x AA czyli zasilanie 3V to
    gorsza elektronika niz na 1 X AA 1.5V - wiec moze na dluzej wystarczy,
    skoro to jest "nano" komunikacja.

    Przy okazji wizyty w sklepie pan stwierdzil, (na pytanie o myszki z
    BT), ze producenci wychodza, bo sa Nano odbiorniki. A jezeli juz sa BT
    myszki, to sa znacznie drozsze niz z nano. Mozecie mi wyjasnic ten
    aspekt?

    No i jeszcze: czy mozna sobie dokupic jakis nano odbiornik i uzytkowac
    myszke na 2 maszynach (notebook, stacjonarny) oczywiscie nie w tym
    samym czasie (wlaczenia)? Oraz czy nano odbiorniki to sa zawsze na
    2.4GHz, nie mozna byloby zrobic jakiegos interfejsu typowo do myszek w
    jakims wysokim pasmie, aby mysz nie chodzila na zatloczonym pasmie
    wifi?

  • 4. Data: 2010-12-29 13:18:59
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-12-29 12:11, m...@t...ja.pl pisze:

    > zakupilem swojej zonce nie tak dawno myszke bezprzewodowac Logitech
    > M215 (zasilanie 1 x AA) z nano-receiverem - jak w temacie zamiast sexy
    > majteczek (na urodziny).

    No cóż - starzeją się nasze dziewczyny.
    --
    A S

  • 5. Data: 2010-12-29 14:20:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > bo, gdyby myszke chowac do torby to powiedzmy, ze bym ja wylaczyl.
    >
    > Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

    Jak nie zapomnę to wyłaczam przełącznikiem, żeby się niepotrzebnie nie
    rozladowywała.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-12-29 14:43:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej S." <A...@g...com> wrote in message

    > No cóż - starzeją się nasze dziewczyny.

    :-)))) A może chłopaki, skoro seks przesuwa się niżej na listę priorytetów?
    Jeśli seks jest niżej niż komputerowa myszka to sądzę że wiek > 60 latek ;-)

  • 7. Data: 2010-12-29 15:47:48
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > Jeśli seks jest niżej niż komputerowa myszka to sądzę że wiek > 60 latek

    Pochopny wniosek. Bierz pod uwagę, że tutaj chodzi o seks z żoną :P

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 8. Data: 2010-12-29 16:58:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message

    > Pochopny wniosek. Bierz pod uwagę, że tutaj chodzi o seks z żoną :P

    Sugerujesz że miarę wieku należy zamienić na miarę stażu małżeńskiego? ;-)

  • 9. Data: 2010-12-29 17:22:26
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

    Tak z ciekawosci, jak sie nosi myszka zamiast majtek? kabelek cienszy
    niz w stringach, ale ten przelacznik od dolu... czasem w towarzystwie
    niezrecznie bedzie wlaczac/wylaczac...

  • 10. Data: 2010-12-29 23:19:26
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-12-29 13:00, m...@t...ja.pl pisze:
> [...]
    > BT), ze producenci wychodza, bo sa Nano odbiorniki. A jezeli juz sa BT
    > myszki, to sa znacznie drozsze niz z nano. Mozecie mi wyjasnic ten
    Bo żeby zrobić coś co działa z BT, to trzeba wykupić drogie licencje na
    tą technologię, włącznie z tym że trzeba zapłacić za możliwość
    umieszczania tego charakterystycznego znaczka "B" (żeby ludzie wiedzieli
    że to bluetooth).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173