  • 1. Data: 2010-12-28 13:52:48
    Temat: FAX + nowa płyta = problemy
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Posiadam w firmie FAX Panasonic KX-FL 653. Było toto spięte z komputerem
    poprzez kabel USB do komunikacji z programem PC-FAX działało to ok odbiór
    faxów jak też i drukowanie (płyta ASUS K8VX-SE) jednak przyszedł czas na
    modernizację sprzętu - obecnie ASROCK N68C-S, nowy modecom Premium 400W,
    proc, pamiątka i tutaj pojawiły się problemy. Oprogramowanie widzi fax, jego
    status itp ale nie odbiera faxów do komutera. Co dziwne drukowanie działa
    bez zarzutu, odłaczenie kabla USB na chwilę pomaga. Czy może jest to np.
    wina kabla USB? Nie miałem nic na podmiankę pod ręką, a że jest to w
    terenie, to nie zabrałem nic ze sobą.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-28 14:39:53
    Temat: Re: FAX + nowa płyta = problemy
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-12-28 14:52, ***Einstein*** pisze:
    > Co dziwne drukowanie działa bez zarzutu, odłaczenie kabla USB
    > na chwilę pomaga.

    IMO zarządzanie energią na portach USB.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 3. Data: 2010-12-29 06:15:30
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Ale pytanie zasadnicze, dlaczego nawet jak nie można przesłać faxu do
    kumputera to da się bez problemu drukować?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-12-29 07:40:50
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-12-29 07:15, ***Einstein*** pisze:
    > Witam
    > Ale pytanie zasadnicze, dlaczego nawet jak nie można przesłać faxu do
    > kumputera to da się bez problemu drukować?
    >
    > Pozdrawiam
    Bo dane do drukowania wychodza z komputera, a z faksu do komputera
    przychodza? Wraz z danymi wychodzacymi podawany tez jest sygnal do
    "zalaczenia" portu, ale z danymi przychodzacymi taki sygnal nie jest
    interpretowany (bo i jak, skoro USB jest wylaczone?)?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek