  • 1. Data: 2010-12-28 15:55:17
    Temat: miniDisplayPort
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Kupiłem laptop Dell XPS z wyjściem miniDisplayPort, i z przejściówki
    mDP->DVI nie mam sygnału na swoim monitorze Samsung (ani po DVI-I, ani na
    wejściu D-Sub przez przejściówkę DVI-I->VGA). Adapterek miniDisplayPort to
    wyrób f-my Unitek.

    Gdzie wina?

  • 2. Data: 2010-12-28 19:52:10
    Temat: Re: miniDisplayPort
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    PS. Jakby mi ktoś przynajmniej potwierdził, że te adaptery (symbol:
    Y-5119DF) mają pracować z PC-notebookami, albo nie - tobym wiedział, jak
    temat ugryźć...

  • 3. Data: 2010-12-29 09:01:12
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-28 20:52, Piotr Wozniacki pisze:
    > Gdzie wina?
    >
    > PS. Jakby mi ktoś przynajmniej potwierdził, że te adaptery (symbol:
    > Y-5119DF) mają pracować z PC-notebookami, albo nie - tobym wiedział, jak
    > temat ugryźć...

    A co za różnica czy z laptopami czy ze stacjonarkami?! mdport to
    standard taki sam w komputerach stacjonarnych jak i w laptopach. Jeżeli
    nie masz sygnału to albo przejściówka albo kabel, albo nie masz sygnału
    na mdporcie.