  • 1. Data: 2010-12-28 10:51:35
    Temat: wymieniłem procesor...
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Hej.
    Wymieniłem procka w laptopie. Wszystko poszło bez problemu i działa ok. Ale
    jest jedno ale. W panelu sterowanie-->system widzę nowego procka ale w
    menadżerze urządzeń jest ciągle widoczny stary. Daję na "skanuj w
    poszukiwaniu zmian sprzętu" ale nic się nie zmienia i ciągle widać strary.
    Jak to zmienić?

    Darek

  • 2. Data: 2010-12-28 11:07:42
    Temat: Re: wymieniłem procesor...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "darek638" napisał:

> [...]
    > urządzeń jest ciągle widoczny stary. Daję na "skanuj w poszukiwaniu
    > zmian sprzętu" ale nic się nie zmienia i ciągle widać strary. Jak to

    Ściągnąć sterownik ze strony producenta procesora. Należy również uaktualnić
    sterowniki do radiatora i wiatraka.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-12-28 12:04:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 12:07, JoteR pisze:

    > Ściągnąć sterownik ze strony producenta procesora. Należy również
    > uaktualnić sterowniki do radiatora i wiatraka.

    A najprościej zainstalować linuksa, a procesor sprzedać. W końcu linux
    jak mu zabrać procesor, to liczy w pamięci.

    A na poważnie, to nie wiem czy nie szydzisz nadmiernie. Czy niewłaściwe
    rozpoznawanie procesora przez system nie może przypadkiem powodować
    złego wykorzystania jego możliwości lub zarządzania taktowaniem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 4. Data: 2010-12-28 12:39:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-12-28, o godz. 12:07:42
    "JoteR" <j...@p...pl> napisał(a):

    > Ściągnąć sterownik ze strony producenta procesora. Należy również
    > uaktualnić sterowniki do radiatora i wiatraka.

    No i sprawdzić kondensatory w zasilaczu czy nie są wysuszone. W razie
    czego wymienić.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2010-12-28 12:40:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > No i sprawdzić kondensatory w zasilaczu czy nie są wysuszone. W razie
    > czego wymienić.

    O ile nie da się ich wtórnie nawilżyć ;) Najlepiej metodą gulgulacji
    katodowej ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2010-12-28 12:42:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > A na poważnie, to nie wiem czy nie szydzisz nadmiernie.

    A bo to o zasilaczu już się nudne robi.

    > Czy niewłaściwe rozpoznawanie procesora przez system

    O właśnie, przez system. Jaki? Bo jest ich sporo i niemal każdy ma
    poświęconą mu grupę, a nawet kilka. Problem byłby sprzętowy, gdyby BIOS źle
    rozpoznawał ten procesor.

    JoteR

  • 7. Data: 2010-12-28 13:18:37
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-12-28, o godz. 13:40:53
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > O ile nie da się ich wtórnie nawilżyć ;) Najlepiej metodą gulgulacji
    > katodowej ;)

    W przypadku zasilacza lepsza będzie anodowa. Katodowa to jest dobra
    przy stacjonarnych płytach głównych. ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2010-12-28 14:25:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 13:42, JoteR pisze:

    > O właśnie, przez system. Jaki?

    a) Gość pisze o panelu sterowania i zarządcy urządzeń, a takie coś
    występuje w systemach Windows

    b) gość pisze na grupie pecet, a komputery PC i platforma POC od
    początku są powiązane z systemem Microsoftu

    c) komputery klasy PC z systemem innym niż Windows to promil promila z
    promila.

    Więc chyba wiadomo jaki.

    > Bo jest ich sporo i niemal każdy ma
    > poświęconą mu grupę, a nawet kilka.

    No ale czy od razu trzeba tak złośliwie?

  • 9. Data: 2010-12-28 14:52:12
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ściągnąć sterownik ze strony producenta procesora. Należy również
    > uaktualnić sterowniki do radiatora i wiatraka.
    >
    > JoteR

    Dla niepełnosprytnych:
    Windows Vista HP.

    Darek

  • 10. Data: 2010-12-28 14:55:44
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > b) gość pisze na grupie pecet, a komputery PC i platforma POC
    > od początku są powiązane z systemem Microsoftu

    Ojj... Masz kask jakis? Zaloz...
    Jakas gleboka piwnica tez by sie przydala. :)

    > No ale czy od razu trzeba tak złośliwie?

    Wiesz... to jest tak - widzisz jednego, co nie przeczytal FAQ,
    uprzejmie go prostujesz. Widzisz drugiego, co nie przeczytal
    FAQ - kazesz mu RTFM. Widzisz setnego - zostaje juz tylko
    dowcip o zasilaczu...

    pozdrawiam,
    Vituniu.