    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: myszka bezprzewodowa zamiast majtek
    Date: Wed, 29 Dec 2010 12:24:07 +0100

    Dnia 2010-12-29, o godz. 12:11:49
    m...@t...ja.pl napisał(a):

    > Moje pytanie: czy wylaczac te myszke przelacznikiem spod spodu czy to
    > nie ma wiekszego znaczenia? Powiedzmy, ze myszka lezac na stole ale
    > komp nie jest uzywany. Co pierwsze padnie: przelacznik czy bateria? No
    > bo, gdyby myszke chowac do torby to powiedzmy, ze bym ja wylaczyl.
    >
    > Jakie macie doswiadczenie z takimi myszkami?

    Chyba nie ma co chować. Logitech NX60 który trafił do mojego desktopa z
    torby z laptokiem awaryjnie po padzie poprzedniej myszki jakieś 2 lata
    ma wyłącznik ale go nie używam. Komplet 2 baterii AA z IKEA starcza na
    5-6 miesięcy użytkowania. Komputer pracuje cały czas ale myszka jak jest
    nie ruszana wygasza laser. Po prostu sprawdź na pierwszym komplecie
    baterii doświadczalnie. Jak podziała krótko to wyłączaj. Jak długo to
    olej i tyle.

    Zdrówko