    From: m...@t...ja.pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: myszka bezprzewodowa zamiast majtek
    Date: Wed, 29 Dec 2010 13:00:51 +0100

    On Wed, 29 Dec 2010 12:24:07 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Chyba nie ma co chować. Logitech NX60 który trafił do mojego desktopa z
    >torby z laptokiem awaryjnie po padzie poprzedniej myszki jakieś 2 lata
    >ma wyłącznik ale go nie używam. Komplet 2 baterii AA z IKEA starcza na
    >5-6 miesięcy użytkowania. Komputer pracuje cały czas ale myszka jak jest
    >nie ruszana wygasza laser. Po prostu sprawdź na pierwszym komplecie
    >baterii doświadczalnie. Jak podziała krótko to wyłączaj. Jak długo to
    >olej i tyle.

    tak tez sobie myslalem, ze myszka na 2 x AA czyli zasilanie 3V to
    gorsza elektronika niz na 1 X AA 1.5V - wiec moze na dluzej wystarczy,
    skoro to jest "nano" komunikacja.

    Przy okazji wizyty w sklepie pan stwierdzil, (na pytanie o myszki z
    BT), ze producenci wychodza, bo sa Nano odbiorniki. A jezeli juz sa BT
    myszki, to sa znacznie drozsze niz z nano. Mozecie mi wyjasnic ten
    aspekt?

    No i jeszcze: czy mozna sobie dokupic jakis nano odbiornik i uzytkowac
    myszke na 2 maszynach (notebook, stacjonarny) oczywiscie nie w tym
    samym czasie (wlaczenia)? Oraz czy nano odbiorniki to sa zawsze na
    2.4GHz, nie mozna byloby zrobic jakiegos interfejsu typowo do myszek w
    jakims wysokim pasmie, aby mysz nie chodzila na zatloczonym pasmie
    wifi?