  • Data: 2012-03-10 14:12:02
    Temat: Re: [mt] programy niezrównolegliwalne
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Mar 2012 02:51:55 -0800 (PST), Tomasz D
    <t...@g...com> wrote:

    >Poczytaj o prawie Amdahla. Robiłem na magisterkę program, który miał zrównoleglić
    liczenie macierzy zawierającej całki i wyniki idealnie wpisały się w to prawo.

    Nie wiem kto byl Oryginalnym Posterem, wiec odpowiadam to.

    Zaskoczeniem dla poczatkujacych adeptow zrownoleglanai jest to ze po
    pzrepisaniu na 16 prockow program staje sie 16 razy wolniejszy niz na
    jednym...

    A.L.