  • Data: 2012-03-10 15:42:51
    Temat: Re: [mt] programy niezrównolegliwalne
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Edek Pienkowski <e...@g...com> napisał(a):

    > To jeszcze nic. Znam takich wcale niby nie początkujących, którzy z
    > z zaskoczeniem obserwują, że po przepisaniu na wątki ich program
    > wykrzacza się 16 razy szybciej.

    tak czy owak wydaje sie ze zrownoleglanie 'is a must' *

    bo jesli przyspieszac programy, nie przez zrownoleglanie
    (wiele jednostek wykonawczych rownolegle) to jak ?

    * co prawda jest kilka sposobow zrownoleglania i jak
    dla mnie wiele watkow i bariery przed kolizjami nie jest
    konicznie najlepszy (alternatywy to np multipotokowy procesor
    zrownoleglajacy kod w drobnej skali na jednym procku,
    rozbudowane komendy procka w ciscowym stylu, albo 'matryce
    obliczeniowe' - te 3 alternatywy maja swoje zalety nad
    skomplikowanym zabezpieczniaem i puszczaniem watkow)