  • 1. Data: 2009-05-04 19:33:52
    Temat: mrozek policja
    Od: conik <c...@i...pl>

    Próba "Policji" Mrożka w reżyserii Andrzeja Zaorskiego w Teatrze
    Dramatycznym w Białymstoku
    Na pierwszym planie Sławomir Popławski - aktor przygnieciony kupą panów
    policjantów z brygady antyterrorystycznej, na drugim planie reżyser;)

    http://www.digifoto.pl/mrozek.jpg

  • 2. Data: 2009-05-05 15:32:03
    Temat: Re: mrozek policja
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    Fajowe zdjecie :)

    --
    Mariusz Spruch
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog

  • 3. Data: 2009-05-06 06:14:40
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "conik" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na pierwszym planie Sławomir Popławski - aktor przygnieciony kupą panów
    > policjantów z brygady antyterrorystycznej, na drugim planie reżyser;)

    + jakas chujowa obróbka...

  • 4. Data: 2009-05-06 21:58:02
    Od: conik <c...@i...pl>

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "conik" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > + jakas chujowa obróbka...

    czep sie swojej starej panie elokwetny
    moje zdjecia i moja obrobka jak ci nie pasuje mozesz to wyrazic w
    bardziej kulturalny sposob
    sadzac po wiekszosci twoich postow nie jestes dla mnie partnerem do
    jakiejkolwiek rozmowy na temat zdjec