    From: choczsz <z...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: montaz CB w Wawie...
    Date: Fri, 8 Jan 2010 01:07:09 -0800 (PST)

    On 7 Sty, 22:20, Gekko <g...@g...com> wrote:
    > Przyjezdzam tylko na weekend z Krakowa. Szukam dobrego zakladu w
    > ktorym zaloze radio wraz z cala instalacja...
    > Zastanawiam sie nad zakupem Harrego III Lub JFK II, do tego dobra
    > antena montowana na stale
    > Samochod to Audi TT
    > Zalezy mi aby sprawa zajeli sie fachowcy, a nie amatorzy.
    >
    > Kogo polecacie?

    Moge tylko NIE-polecic
    NIE polecam serwisu CB przy trasie AK przy stacji Lotos w okolicach
    zjazdu z Marymonckiej/Słowackiego.
    Byłem tam kupic konkretna antene - president Indiana - a facet
    stwierdzil 1) ze jest to bardzo niedobra antena 2) ze jest strasznie
    droga i wciskal mi jakies badziewia na podstawach magnetycznych.
    Jesli tak montuje jak zna sie na antenach, to ja dziekuje za takiego
    fachowca.
    Oczywiscie sama antene Indiana polecam bo jest rewelacyjna. Jak dla
    mnie nie ma lepszej do montazu na stale w aucie osobowym, przynajmniej
    nie znam lepszej biorac pod uwage jej wlasciwosci, wyglad, jakosc
    wykonania i cene.
    pozdrawiam