  • 1. Data: 2010-01-07 22:20:45
    Temat: montaz CB w Wawie...
    Od: Gekko <g...@g...com>

    Przyjezdzam tylko na weekend z Krakowa. Szukam dobrego zakladu w
    ktorym zaloze radio wraz z cala instalacja...
    Zastanawiam sie nad zakupem Harrego III Lub JFK II, do tego dobra
    antena montowana na stale
    Samochod to Audi TT
    Zalezy mi aby sprawa zajeli sie fachowcy, a nie amatorzy.

    Kogo polecacie?

    Gekko

  • 2. Data: 2010-01-08 10:07:09
    Temat: Re: montaz CB w Wawie...
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 7 Sty, 22:20, Gekko <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > antena montowana na stale
    > Samochod to Audi TT
    > Zalezy mi aby sprawa zajeli sie fachowcy, a nie amatorzy.

    Moge tylko NIE-polecic
    NIE polecam serwisu CB przy trasie AK przy stacji Lotos w okolicach
    zjazdu z Marymonckiej/Słowackiego.
    Byłem tam kupic konkretna antene - president Indiana - a facet
    stwierdzil 1) ze jest to bardzo niedobra antena 2) ze jest strasznie
    droga i wciskal mi jakies badziewia na podstawach magnetycznych.
    Jesli tak montuje jak zna sie na antenach, to ja dziekuje za takiego
    fachowca.
    Oczywiscie sama antene Indiana polecam bo jest rewelacyjna. Jak dla
    mnie nie ma lepszej do montazu na stale w aucie osobowym, przynajmniej
    nie znam lepszej biorac pod uwage jej wlasciwosci, wyglad, jakosc
    wykonania i cene.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-08 10:52:45
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > stwierdzil 1) ze jest to bardzo niedobra antena 2) ze jest strasznie
    > droga i wciskal mi jakies badziewia na podstawach magnetycznych.

    ATSD to zawsze mnie zastanawiało takie podejście sprzedawców,
    przychodzi klient i mówi:
    -poproszę towar X,
    a sprzedawca:
    - nie, nie, proszę pana towar X jest zły i ble, ble,ble, ale Y jest
    wspaniały,
    to może zadziała na osobę niezdecydowaną, ale na kogoś zdeklarowanego działa
    jak przysłowiowa płachta na byka,
    brat

  • 4. Data: 2010-01-08 12:15:23
    Od: marjan <k...@g...com>

    choczsz pisze:

> [...]
    > mnie nie ma lepszej do montazu na stale w aucie osobowym, przynajmniej
    > nie znam lepszej biorac pod uwage jej wlasciwosci, wyglad, jakosc

    Kurde, coś w tym jest. Kiedyś w jednym ze sklepów w Przemyślu chciałem
    sobie kupić magnesówkę, żeby mieć gdy jadę autem rodziców (u siebie mam
    właśnie na stałe Indianę) i mówię gościowi, że się nie znam, chce coś
    niedrogiego co nie będzie odstawało parametrami od Indiany.
    Facet nie miał pojęcia o jakiej Indianie mówię, po sprawdzeniu na swojej
    stronce stwierdził że President nie produkuje żadnej Indiany, a ktoś
    mnie zrobił w wała i wcisnął podróbkę z naklejką Presidenta :) A jak
    dowiedział się, że kupowałem przez allegro to już w ogóle mnie wyśmiał
    niemalże. Gdy pokazałem mu ją na jakiejś aukcji na allegro stwierdził że
    to nie ma prawa działać :)
    (całe szczęście, że moja o tym nie wie, i działa dobrze:D)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 5. Data: 2010-01-08 13:20:28
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 13:20:45 -0800 (PST), Gekko napisał(a):

> [...]
    > antena montowana na stale
    > Samochod to Audi TT
    > Zalezy mi aby sprawa zajeli sie fachowcy, a nie amatorzy.

    Jest zakład CB na al. Krakowskiej (nitka w kierunku Janek) naprzeciwko PZL
    prawie (jakieś 100-150 metrów za hotelem Witkowski). Ale od razu uprzedzam:
    nie mam kompletnie wiedzy na temat jakości ich pracy - nie używam CB w
    ogóle.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

  • 6. Data: 2010-01-08 13:55:55
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Gekko wrote:
    > Przyjezdzam tylko na weekend z Krakowa. Szukam dobrego zakladu w
    > ktorym zaloze radio wraz z cala instalacja...(...)
    > Kogo polecacie?

    Ja? Mikar. (mikar.com.pl).
    Kupowałem tam, zelcałem instalację, serwisowałem się...
    Nawet ostatnio policzyli mi mniej, niż wywiesili na cenniku.
    Ot, tak po prostu. :-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-01-08 14:23:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    bratPit[pr] wrote:

> [...]
    > wspaniały, to może zadziała na osobę niezdecydowaną, ale na kogoś
    > zdeklarowanego działa jak przysłowiowa płachta na byka, brat

    Jak gość nie ma towaru X, to i tak klientowi nie sprzeda więc mu zwisa
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-01-08 17:44:04
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jak gość nie ma towaru X, to i tak klientowi nie sprzeda więc mu zwisa
    > ;-)

    myślałem o przypadku kiedy sprzedawca ma oba towary i na siłę chce zmienić
    wybór klienta ;-)
    brat

  • 9. Data: 2010-01-08 17:47:33
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > pokazałem mu ją na jakiejś aukcji na allegro stwierdził że to nie ma prawa

    hmm, trzeba było zacząć od nauczenia owego sprzedawcy obsługi internetu ;-)
    w każdym razie w 'moim internecie' jest Indiana na stronie presidenta :D
    brat

  • 10. Data: 2010-01-12 10:55:24
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 13:55:55 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Ja? Mikar. (mikar.com.pl).
    > Kupowałem tam, zelcałem instalację, serwisowałem się...
    > Nawet ostatnio policzyli mi mniej, niż wywiesili na cenniku.
    > Ot, tak po prostu. :-)

    To jest właśnie ten punkt na al. Krakowskiej.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)