  • Data: 2013-04-03 20:50:42
    Temat: Re: monitor jako tv
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-03 20:36, ToMasz pisze:

    > JA bym Ci mocno odradzał takie rozwiązanie. tzn jak musisz to trudno,
    > ale jak Cię życie do połączenia monitora i tv nie zmusza to kup
    > telewizor. nie tv23 cale, tylko normalny, ponad 40 calowy telewizor. Ja
    > kupiłem tylko 42 cale, bojąc się że "nie spasuje", po tygodniu doszliśmy
    > do wniosku że miał być większy. Początkowo żałowałem że nie dopłaciłem
    > paru stów aby był "smart" teraz się cieszę, bo za parę stów można
    > dokupić urządzonko z androidem i będzie smart full wypas.
    > JEszcze raz, kup telewizor!

    Masz czesciowo racje. Pogrzebalem w sieci i znalazlem takie cos:
    http://www.ceneo.pl/22987050allegro
    Wyglada dosc ciekawie, chociaz wolalbym zobaczyc go na zywo.
    Co do ceny i sklepu to wybiore na koniec cos najtanszego, na razie tylko
    ogladam.

    Niestety rozmiar 23" to max, bo mi do szafki wiekszy nie wejdzie. Mam
    male mieszkanie i nie ma mozliwosci na cos wiekszego.

    Ale dzieki za opinie :)

    > Ps a wiesz jak fajnie wyglądają 4 centymetrowe Lemingi potrząsające
    > grzywami?

    Niestety nie widzialem, ale zawsze moge sobie powiekszyc video z youtube ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/