  • Data: 2013-04-03 20:36:41
    Temat: Re: monitor jako tv
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2013 19:43, GAD Zombie pisze:
    > Witam
    >
    > Przyszedl czas na zmiane telewizora. Wiem, ze to grupa o pecetach, ale
    > jednak w sprzedazy sa monitory do PC z wbudowanym tunerem tv i moga
    > dzialac jako telewizory.
    JA bym Ci mocno odradzał takie rozwiązanie. tzn jak musisz to trudno,
    ale jak Cię życie do połączenia monitora i tv nie zmusza to kup
    telewizor. nie tv23 cale, tylko normalny, ponad 40 calowy telewizor. Ja
    kupiłem tylko 42 cale, bojąc się że "nie spasuje", po tygodniu doszliśmy
    do wniosku że miał być większy. Początkowo żałowałem że nie dopłaciłem
    paru stów aby był "smart" teraz się cieszę, bo za parę stów można
    dokupić urządzonko z androidem i będzie smart full wypas.
    JEszcze raz, kup telewizor!

    ToMasz

    Ps a wiesz jak fajnie wyglądają 4 centymetrowe Lemingi potrząsające
    grzywami?