  • Data: 2014-05-08 18:58:07
    Temat: Re: monitor do pracy po ciemku
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-08 10:43, XX YY pisze:

    > pozostaja wiec neutralnie szare okulary sloneczne
    > takie np rajbenki w top pilot look. - zakladasz wieczorkiem , kiedy monitor jarzy
    ;-)))

    Śmiej się - jeśli pracuję przy grafice to zawsze w półmroku, nawet w
    najbardziej słoneczny dzień. :-D Boję się, że będę jak komar w
    londyńskim metrze - biały, bez możliwości przeżycia na zewnątrz :-D

    A tak na serio, to jest tak jak pisałem. Jasność monitorów ustawia się
    na 80-90 a nawet można zaryzykować 70 choć już nie każdy monitor to
    oferuje. Taka jasność nie razi, jest komfortowa. Przy jaśniejszych
    ślepniesz, a przy 120 jest już totalna masakra. Powstaje cień sylwetki
    na przeciwległej ścianie jak po wybuchu jądrowym :-D

    Marek