    Subject: Re: monitor 4K...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Wed, 16 Dec 2015 11:06:16 +0100

    W dniu 2015-12-16 o 10:03, Marek pisze:
> [...]
    k-usb-3-0-vesa-i5833628379.html

    > Kolega wziął na próbę tv 32" do kompa i oddał na drugi dzień. Mówił że
    > się nie ogrania wzrokiem takiego dużego ekranu i mocno niekomfortowe to
    > jest.

    Jak to się mówi:
    De gustibus (...)
    Ja też jestem przekonany, że jednak zestaw którego kol. "Niedzielski"
    używa obecnie (3 monitory, a każdy spory) jest "w ogólności" - lepszym
    rozwiązaniem. Ale to, czy "lepszym" - mocno zależy od gustu właśnie, ale
    nade wszystko: od zastosowań. Bo mogę sobie wyobrazić, że np. odpalenie
    na kompie CAD'a -- pozwoli wykorzystać optymalnie zarówno ekran, jak i
    soft. Ale! - ale tak na co dzień, to ten ekran będzie mocno
    niewykorzystany! jeszcze inna sprawa to rozdzielczość, ale słabo się
    znam, to nie będę marudził.
    Jednak gdybym miał forsy jak lodu, to bym kupił, choć raczej nie 40-kę,
    a zaś 32", w zupełności wystarczy, aby dostać oczopląsu. A i tak nadaje
    się (czy też: wykazuje *znaczną* przewagę) tylko do niektórych
    zastosowań, bo np pisanie tekstów znacznie lepiej robić na jakiejś
    19-ce! na swój użytek właśnie taki rozmiar preferuję (pisząc), ale
    niezły byłby monitor zrotowany (Pivot) o 90 stopni, coby był "wyższy niż
    szerszy" ;)

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!