  • Data: 2013-03-21 08:19:40
    Temat: Re: mój pierwszy smartfon
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" napisał:

    > proponuje (może jeszcze gdzieś dostępny) normalny,
    > a wszystko mający telefon - Samsung Monte. [..]
    > tego co wymieniasz nie ma tylko flesza przy aparacie foto,

    Za to pozostałe warunki, między innymi - cytuję:
    "- model jakiś w miarę nowy (najdalej z ubiegłego roku)"
    spełnia z naddatkiem, że o Androidzie już nie wspomnę? ;->
    Zastanawia mnie taka rzecz, dość powszechna we wszelkich dyskusjach z
    serii "co wybrać?": dlaczego niektórzy ludzie z takim uporem proponują
    rzeczy "najmojsze", ignorując wymagania postawione przez pytających? Jakaś
    forma dowartościowania swojej niegdysiejszej decyzji? Zaraz do kompletu
    dołączy arcytroll, dziwując się, że nikt nie chce jego fajfona, a kwestię
    trzycyfrowej ceny załatwi starym argumentem "przecież kosztuje tylko 199
    USD" ;->

    JoteR