  • 11. Data: 2010-07-22 09:42:31
    Temat: Re: mocowanie aparatow do uprzezy
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 11:15:39 +0200, Mateo <m...@i...pl> said:

    > mam conieco:
    >
    > http://img.alibaba.com/photo/286928673/Camera_Belt_m
    ount.jpg
    > http://www.plunderguide.com/wp-content/uploads/2010/
    02/brando-camera-belt-lock-1.jpg

    Na

    biodrze to idealny sposób aby zgruzować sobie sprzęt. No i ciekawe jak
    z odpornością na szarpnięcia jakie występują przy odpadnięciu. Nie
    wspominając o problemach logistycznych, gdyby przypadkiem wątkotwórca
    chciał jednak prowadzić, a już na DDSach (na własnej protekcji) to
    wogóle. Szkoda że Makar tu zdaje się już nie zagląda, on chyba
    przećwiczył dokładnie temat.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-07-22 09:45:17
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > chciał jednak prowadzić, a już na DDSach (na własnej protekcji) to
    > wogóle. Szkoda że Makar tu zdaje się już nie zagląda, on chyba

    :) no ten chinski patent wyglada malo solidnie ...
    pewnie nawet krotki zeskok bylby koncem plastiku i calej reszty

    no ale coz - no pain no gain ... :)

    --
    Mateo

  • 13. Data: 2010-07-22 09:46:33
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    kolejna ciekawostka - wygladajaca lepiej, ale z gorsza obsluga
    http://www.youtube.com/watch?v=Di-XEIkc3E8&annotatio
    n_id=annotation_977837&feature=iv
    --
    Mateo

  • 14. Data: 2010-07-22 10:41:05
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 11:46:33 +0200, Mateo <m...@i...pl> said:

    > kolejna ciekawostka - wygladajaca lepiej, ale z gorsza obsluga
    > http://www.youtube.com/watch?v=Di-XEIkc3E8&annotatio
    n_id=annotation_977837&feature=iv

    Zanim

    wyskoczysz z jakimś kolejnym bezsensownym (w tych zastosowaniach)
    patentem, obejrzyj sobie choćby to (pierwsze z brzegu):

    http://www.youtube.com/watch?v=PO30hMh7w7A

    i przyjrzyj się jak pracują biodra we wspinaczce, jak często staje się
    bokiem do ściany, jak często trzeba się ruszyć dynamicznie. Co zostanie
    z tak dyndającego sprzętu Twoim zdaniem po takiej ekwilibrystyce?

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-07-22 11:06:37
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    de Fresz pisze:

    n_id=annotation_977837&feature=iv

    > Zanim
    >>
    > wyskoczysz z jakimś kolejnym bezsensownym (w tych zastosowaniach)
    > patentem, obejrzyj sobie choćby to (pierwsze z brzegu):

    ej, ale pokazujesz mi ciezkie (IMO) drogi
    a ja mysle o czyms prostym, mocowanym z tylu

    bo jak juz walne tylkiem to wtedy bede mial inne zmartwienia niz aparat :)

    --
    Mateo

  • 16. Data: 2010-07-22 11:17:02
    Od: EdtheDuck <n...@s...pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 09:26:33 +0200, z cienia wyłoniła się postać, która
    przedstawiła się jako Mateo, a następnie wysyczała:

    > Czy ktos z Was zna jaki patent pozwalajacy mocowac aparat do uprzezy ?
    > (http://worksport.com.pl/images/adjama.jpg)

    Może użyj uprzęży piersiowej i przyczep do niej małe etui z aparatem.
    Coś jak: http://allegro.pl/show_item.php?item=1082639131

    --
    _
    EdtheDuck >*)_

  • 17. Data: 2010-07-22 11:18:10
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    EdtheDuck pisze:
> [...]
    > przedstawiła się jako Mateo, a następnie wysyczała:

    > Może użyj uprzęży piersiowej i przyczep do niej małe etui z aparatem.

    tzn futeral jak tak dobrze mysle nie jest najgorszy ...
    taki w formie kabury ...

    ale musi byc jak najbardziej z tylu ...

    --
    Mateo

  • 18. Data: 2010-07-22 12:30:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 13:06:37 +0200, Mateo <m...@i...pl> said:

    > ej, ale pokazujesz mi ciezkie (IMO) drogi

    A no fakt, aż sprawdziłem, bo myślałem że to "6b" to z francuskiej
    jest, a to porąbane brytolskie "6b E6" znaczy 7b+. W każdym razie co,
    na łatwych drogach się nie skręcasz? Nie wykonujesz dynamicznych
    ruchów? Chcesz się troszczyć w czasie wspinania o to by nie przytrzeć
    sprzętem, zamiast o kolejnych ruchach i/lub asekuracji? A to ja
    przepraszam.

    > a ja mysle o czyms prostym, mocowanym z tylu

    Nieduży kompakt w jakimś pokrowcu, jak to już padło na samym początku.
    Z lustrem można się IMHO bawić, jak se zmontujesz stan gdzieś obok, na
    który się spuścisz, czy tam se wciągniesz sprzęt od dołu, zawiśniesz i
    tak dyndając będziesz focił znajomych czy widoczki. Przy normalnym
    łojeniu lustro jest a) za ciężkie, b) za duże i będzie przeszkadzać.
    Chyba że to na drogi w stylu "w trampkach by zrobil" po to, aby tylko
    pofocić.

    > bo jak juz walne tylkiem to wtedy bede mial inne zmartwienia niz aparat :)

    Pare razy przygrzałem po odpadnięciu plecami czy bokiem i jakoś żyję.

    de Fresz

  • 19. Data: 2010-07-22 20:53:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jul 2010, bans wrote:

    > "Karabinkiem", na litość boską :P

    To tylko zastępcza dopuszczalna wersja nazwy "karabińczyk"!

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?begin=karabin

    (a pierwszy raz spotykam się z nazywaniem karabińczyka
    karabinkiem - choć jak widzę "słownik pozwala")

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2010-07-22 21:40:27
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-07-22 09:26, Mateo wrote:
    > Czy ktos z Was zna jaki patent pozwalajacy mocowac aparat do uprzezy ?
    > (http://worksport.com.pl/images/adjama.jpg)
    >
    > potrzebuje miec mozliwosc przytroczenia jakiegos halo-pstryka lub malego
    > lustra
    >
    > oczywiscie wypinanie i wpinanie musi odbywac sie jedna reka ...

    Do uprzęży napewno nie. Dodatkowo nie z przodu, bo przodem zwracasz się w
    kierunku skał. Zostają plecy i jakieś szelki- tam aparat będzie
    najbezpieczniejszy.

    A tak nota bene zdjęć na górze podczas wspinania nie zrobisz sensownych.
    Musisz mieć dobrą pozycję, być przygotowanym i niezmęczonym. Czyli
    najlepiej po prostu wepnij się gdzieś na trasie i wtedy rób zdjęcia. Jak
    dla mnie najlepiej sprawdzało się fotografowanie z sąsiedniej trasy czy w
    ogóle wzniesienia. Osobiście nie kombinowałem wiele jeśli chodzi o
    wpinanie - po prostu aparat na plecy i w górę, potem zajęcie jakiejś
    pozycji, kilka zdjęć i zmiana.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_