    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: mocowanie aparatow do uprzezy
    Date: Thu, 22 Jul 2010 14:30:50 +0200

    On 2010-07-22 13:06:37 +0200, Mateo <m...@i...pl> said:

    > ej, ale pokazujesz mi ciezkie (IMO) drogi

    A no fakt, aż sprawdziłem, bo myślałem że to "6b" to z francuskiej
    jest, a to porąbane brytolskie "6b E6" znaczy 7b+. W każdym razie co,
    na łatwych drogach się nie skręcasz? Nie wykonujesz dynamicznych
    ruchów? Chcesz się troszczyć w czasie wspinania o to by nie przytrzeć
    sprzętem, zamiast o kolejnych ruchach i/lub asekuracji? A to ja
    przepraszam.

    > a ja mysle o czyms prostym, mocowanym z tylu

    Nieduży kompakt w jakimś pokrowcu, jak to już padło na samym początku.
    Z lustrem można się IMHO bawić, jak se zmontujesz stan gdzieś obok, na
    który się spuścisz, czy tam se wciągniesz sprzęt od dołu, zawiśniesz i
    tak dyndając będziesz focił znajomych czy widoczki. Przy normalnym
    łojeniu lustro jest a) za ciężkie, b) za duże i będzie przeszkadzać.
    Chyba że to na drogi w stylu "w trampkach by zrobil" po to, aby tylko
    pofocić.

    > bo jak juz walne tylkiem to wtedy bede mial inne zmartwienia niz aparat :)

    Pare razy przygrzałem po odpadnięciu plecami czy bokiem i jakoś żyję.

    de Fresz