  • Data: 2012-06-24 14:23:35
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "megrims"

    > Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
    > drożej :)

    > LOL

    > Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    > to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    > jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
    > dla mnie liczy się przyśpieszenie
    (..),
    > żeby jeździć po drogach 300km/h,

    Dlatego też w tych dużych benzynach, które miałem/mam C63 oraz Cl600
    kagańca nie ściągnąłem i nie zamierzam tego robić. Jeśli auto ma
    fabrycznie kaganiec na 250 to IMO w jakimś celu to jest.

    Mam w 535d kaganiec poluzowany na 270 i jak pojadę tak z 10 minut,
    to się woda w chłodnicy gotuje. Raz pojechałem i wystarczy.

    Nowoczesne auta mają moce i momenty takie, jakie mają.
    IMO takie 535 bez kagańca to poleci i 280. Ale cały układ
    chłodzenia silnika, skrzyni biegów i dyfra nie jest policzony
    na prace z maksymalną mocą i jazdę 280. C63 również po zdjęciu
    kagańca leci >300. I może i chłodzenie silnika/skrzyni wystarczy.
    Ale zawieszenie i cała konstrukcja auta nie jest przeliczona
    na wyczyn >300 km/h. Jeśli gdzieś mogą odchudzić konstrukcję,
    aby przy wzroście bajerów spełniać wysokie normy ekologiczne,
    to niczego nie dadzą w zapasie. Stąd potem mamy wersje na afrykę,
    gdzie chłodnice są większe. Ale tu by można dyskusje akademicką
    prowadzić długo.