-
Data: 2012-06-24 14:23:35
Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać [OT]
Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-06-24 10:39, Przemysław Czaja pisze:
>
> Użytkownik "megrims"
>
>> Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają.
>> A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu.
>
> Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
> drożej :)
>
>> Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia.
>> Facet takim autem pojechał do firmy tuningowej zrobić sobie CHIP'a.
>> Zaczipowali na jakieś straszne wartości, a facet wraca następnego
>> dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy.
>> No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i
>> nadal idzie tylko 250". :D
>
> LOL
>
>> No to mu zdjęli kaganiec.
>
>> Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".
>> dla mnie ROTFL.
>>
>> Jak można Q7 jechać 320!!!
>
> Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
> to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
> jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
> dla mnie liczy się przyśpieszenie
(..),
> żeby jeździć po drogach 300km/h,
Dlatego też w tych dużych benzynach, które miałem/mam C63 oraz Cl600
kagańca nie ściągnąłem i nie zamierzam tego robić. Jeśli auto ma
fabrycznie kaganiec na 250 to IMO w jakimś celu to jest.
Mam w 535d kaganiec poluzowany na 270 i jak pojadę tak z 10 minut,
to się woda w chłodnicy gotuje. Raz pojechałem i wystarczy.
Nowoczesne auta mają moce i momenty takie, jakie mają.
IMO takie 535 bez kagańca to poleci i 280. Ale cały układ
chłodzenia silnika, skrzyni biegów i dyfra nie jest policzony
na prace z maksymalną mocą i jazdę 280. C63 również po zdjęciu
kagańca leci >300. I może i chłodzenie silnika/skrzyni wystarczy.
Ale zawieszenie i cała konstrukcja auta nie jest przeliczona
na wyczyn >300 km/h. Jeśli gdzieś mogą odchudzić konstrukcję,
aby przy wzroście bajerów spełniać wysokie normy ekologiczne,
to niczego nie dadzą w zapasie. Stąd potem mamy wersje na afrykę,
gdzie chłodnice są większe. Ale tu by można dyskusje akademicką
prowadzić długo.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.12 14:32 to
- 24.06.12 14:36 megrims
- 24.06.12 16:00 marcin
- 24.06.12 16:17 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.12 16:48 jerzu
- 24.06.12 19:24 to
- 24.06.12 19:25 to
- 25.06.12 08:57 Agent
- 25.06.12 09:41 Mirek Ptak
- 23.06.12 21:19 Kuba \(aka cita\)
- 25.06.12 19:15 BartekK
- 25.06.12 22:41 jerzu
- 25.06.12 22:50 megrims
- 26.06.12 11:38 Chris
- 26.06.12 11:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO