-
Data: 2012-06-24 14:23:35
Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać [OT]
Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-06-24 10:39, Przemysław Czaja pisze:
>
> Użytkownik "megrims"
>
>> Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają.
>> A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu.
>
> Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
> drożej :)
>
>> Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia.
>> Facet takim autem pojechał do firmy tuningowej zrobić sobie CHIP'a.
>> Zaczipowali na jakieś straszne wartości, a facet wraca następnego
>> dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy.
>> No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i
>> nadal idzie tylko 250". :D
>
> LOL
>
>> No to mu zdjęli kaganiec.
>
>> Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".
>> dla mnie ROTFL.
>>
>> Jak można Q7 jechać 320!!!
>
> Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
> to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
> jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
> dla mnie liczy się przyśpieszenie
(..),
> żeby jeździć po drogach 300km/h,
Dlatego też w tych dużych benzynach, które miałem/mam C63 oraz Cl600
kagańca nie ściągnąłem i nie zamierzam tego robić. Jeśli auto ma
fabrycznie kaganiec na 250 to IMO w jakimś celu to jest.
Mam w 535d kaganiec poluzowany na 270 i jak pojadę tak z 10 minut,
to się woda w chłodnicy gotuje. Raz pojechałem i wystarczy.
Nowoczesne auta mają moce i momenty takie, jakie mają.
IMO takie 535 bez kagańca to poleci i 280. Ale cały układ
chłodzenia silnika, skrzyni biegów i dyfra nie jest policzony
na prace z maksymalną mocą i jazdę 280. C63 również po zdjęciu
kagańca leci >300. I może i chłodzenie silnika/skrzyni wystarczy.
Ale zawieszenie i cała konstrukcja auta nie jest przeliczona
na wyczyn >300 km/h. Jeśli gdzieś mogą odchudzić konstrukcję,
aby przy wzroście bajerów spełniać wysokie normy ekologiczne,
to niczego nie dadzą w zapasie. Stąd potem mamy wersje na afrykę,
gdzie chłodnice są większe. Ale tu by można dyskusje akademicką
prowadzić długo.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.12 14:32 to
- 24.06.12 14:36 megrims
- 24.06.12 16:00 marcin
- 24.06.12 16:17 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.12 16:48 jerzu
- 24.06.12 19:24 to
- 24.06.12 19:25 to
- 25.06.12 08:57 Agent
- 25.06.12 09:41 Mirek Ptak
- 23.06.12 21:19 Kuba \(aka cita\)
- 25.06.12 19:15 BartekK
- 25.06.12 22:41 jerzu
- 25.06.12 22:50 megrims
- 26.06.12 11:38 Chris
- 26.06.12 11:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=