  • Data: 2012-06-24 14:32:50
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Przemysław Czaja

    > Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    > to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    > jeździ nawet na niemieckich autobanach.

    Jak zrobiłem prawko, to jeździłem 200 po co drugiej w miarę równej i w
    miarę szerokiej drodze i nic się nie stało. Szybciej rzadko, bo na tych
    200 kończyła się 4, więc powyżej auto już raczej niemrawo przyspieszało.
    Oczywiście nikomu nie polecam, bo to jednak była głupota, ale nie
    przesadzajmy, że 200 to jakiś kosmos na autostradzie.