  • 11. Data: 2011-01-28 14:21:23
    Temat: Re: mit- jak zablokować drzwi
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 27 Sty, 23:00, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:
    > ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
    > jest prąd :-(

    Może być tak jak w GP - jest specjalna awaryjna blokada tylnych drzwi,
    które też nie mają zamków na kluczyk ani żadnych guziczków do
    ryglowania, bo normalnie zamykane są przyciskiem z konsoli. Blokada
    jest dostępna po otwarciu drzwi, jest to mały otworek w okolicy zamka
    a w nim plastikowy suwak.

    Pozdrawiam
    MK

  • 12. Data: 2011-01-28 14:29:55
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 14:21, MarMarK pisze:

> [...]
    > ryglowania, bo normalnie zamykane są przyciskiem z konsoli. Blokada
    > jest dostępna po otwarciu drzwi, jest to mały otworek w okolicy zamka
    To jest blokada rodzicielska :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2011-01-28 14:30:51
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 23:00, Gabriel 'wilk' pisze:

    > To o ile się nie mylę to nie zaryglujesz drzwi jak nie ma aku w aucie

    Bzdura.

    > bo
    > ten model ma ryglowanie drzwi przyciskiem na konsoli do czego potrzebny
    > jest prąd :-( Chyba, że posiadasz we wszystkich drzwiach zamykanie
    > mechaniczne kluczykiem w co wątpię. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie
    > poprawi. Jedynie to włożyć na chwile aku, kliknąć pilotem lub
    > przytrzymać przycisk na konsoli do zaryglowania drzwi i wyjąć aku o ile
    > da się otworzyć kluczykiem choćby drzwi kierowcy bo jeśli nie to później
    > nie dostaniesz się do auta :-)
    > pozdrawiam

    Ale magiku żeś mu polecił... Szkoda że nie wiesz o tym, że można podać
    prąd (bez otwierania maski czy klapy), dzięki któremu otworzymy i
    zamkniemy central zamek... W ten sposób się otwiera samochody, w których
    padł akumulator i nie można otworzyć z kluczyka auta, np. BMW.

  • 14. Data: 2011-01-28 14:32:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest blokada rodzicielska :-)

    No i działa w drugą stronę, tzn. z zewnątrz można otworzyć.

  • 15. Data: 2011-01-28 16:08:35
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 14:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i działa w drugą stronę, tzn. z zewnątrz można otworzyć.
    Ale auto jest zamknięte od wew tak jak chciał wątkotwórca :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2011-01-28 17:33:39
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    > No i działa w drugą stronę, tzn. z zewnątrz można otworzyć.

    Mylicie się :)
    Są dwa przełączniki i jeden blokuje klamkę wewnętrzną a drugi zewnętrzną :)

    Nie wiem tylko co się stanie, gdy użyjemy obydwu jednocześnie ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 17. Data: 2011-01-28 23:18:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 17:33:39 +0100, Marcin Kiciński
    <k...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie wiem tylko co się stanie, gdy użyjemy obydwu jednocześnie ;)

    Nie korci Cię żeby spróbować? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-01-29 04:57:54
    Od: othello <b...@v...com>

    Gabriel 'wilk' wrote:

    > Lub nie da się wcale zaryglować wszystkich drzwi gdy nie ma aku w aucie :-)
    > pozdrawiam

    A to już jest wierutna bzdura. Bez dodatkowych komentarzy!
    othello

  • 19. Data: 2011-01-29 05:27:26
    Od: othello <b...@v...com>

    J_K_K wrote:

    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież nie ma akumulatora.
    >
    > Swoją drogą nie takie głupie pytanie, jak by się wydawało.

    Bardzo głupie!
    Należy przeczytać instrukcje obsługi, albo przynajmniej rozdział o
    zamkach i drzwiach.
    Jest tylko jeden problem... Należałoby jeszcze umieć czytac. Nie chodzi
    tu bynajmniej o Język Polski, bo z tym raczej każdy jest w dostatecznym
    stopniu zaznajomiony, lecz w przypadku prywatnego importu pojazdu
    używanego taka instukcja (jeżeli w ogóle jest dostępna), to naczęsciej
    jest pisana w zupełnie obcym i niezrozumiałym języku dla przeciętnego
    zapaleńca motoryzacji.
    Pracuję w Auto Industry od ponad 30 lat i nie słyszałem aby pojazd był
    dopuszczony do ruch bez możliwości zamknięcia drzwi w jakiejkolwiek formie.

    Odnośnie pojazdu Alfa;
    http://www.autonews.com/assets/PDF/CA5978725.PDF
    Te zamknięcia na rysunku/zdjęciu, nazywają się "SIDE DOOR LATCHES".

    Othello

  • 20. Data: 2011-01-29 11:08:12
    Od: alfauser <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 05:27, othello pisze:

> [...]
    > http://www.autonews.com/assets/PDF/CA5978725.PDF
    > Te zamknięcia na rysunku/zdjęciu, nazywają się "SIDE DOOR LATCHES".

    BTW mam drukowaną instrukcję w języku polskim i nie ma nic o zamykaniu
    drzwi bez prądu
    Teraz chciałem wyjąć aku który trzyma taka taśma. Przypuszczam że dynks
    który ją trzyma znajduje w szczelinie o szer 0.5cm bo z drugiej strony
    aku gdzie jest dużo miejsca nie ma nic.
    A tak fajnie zrobili że można odłączyć klemę bez narzędni, myślałem że
    dalej też będzie łatwo, prosto i przyjemnie ;)