  • Data: 2012-01-03 14:18:39
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL nabazgrał(a):

    > Dysk SSD w grach nie odgrywa takiej roli jak wlasnie grafika.
    > Sie szarpnolem na Radeona 6990, ram od HyperX 1600MHz, procesor i5-2500K -
    > chodzi od razu na 4.3GHz (ust.optymalne dobrane aut.przez plyte - a
    > moglbym go pocisnac wiecej, bo da sie) na chipsecie Z68.
    > Chyba do gier obecnie ciezko znalezc cos lepszego?

    Dużo lepszym wyjściem jest kupno Radka HD6970 niż wydawanie na HD6990 ze
    względu na to że mało programów wykorzystuje tryb CrossFire zastosowany w
    ATI i wydajność jest tylko wysoko słupkowana w benchmarkach poza tym marnie
    to wygląda. Zresztą tak samo jest w przypadku NV z jej GTX 590 vs GTX 580,
    miałem GTX 295 swego czasu i zmieniłem na GTX 580 i różnica w wydajności
    jest spora na korzyść GTX 580.

    > jak i wersja systemu.
    > Na G1 (oryg. byl 1.6) mialem wgranego CyanogenModa 2.2.1 - znacznie lepiej
    > sie sprawowal (szybkosc) a i wiecej mozliwosci ze wzgl.ze czesc aplikacji
    > szlo juz instalowac na karcie a nie pamieci (G1 mial b.malo RAMU).
    > Nazwalem go 'malym,wolnym czolgiem' - zrobil wszystko ale predkoscia nie
    > zachwycal (ale wszak G1 byl pierwszym telefonem z androidem - wiec co tu
    > wymagac od niego wiecej).

    Nie powiem Ci bo użytkuję androida od modelu Desire HD i po wgraniu innego
    romu widać różnicę.

    > to kup im cyfrowa ramke - tansza od tableta a tez ekran 10" ;)

    Mają :) ale na ramkę nie wyślę i, MMS-a z zdjęciem :)

    > to co wymieniles spokojnie zrobisz na b.zaawansowanym telefonie lub
    > dowolnym smartfonie (nawet na e51 mialem skonfigurowana usluge exchange).
    > Jedynym kryterium w Twoim wypadku jest ekran.

    Obsługa stron jako administrator ?? gdzie muszę patrzeć i monitorować
    stronki ... haha tylko ekran monitora, tablet lub telefon z dużym ekranem.
    Dzięki temu na jednej z użytkowanych stronek znalazłem babola bo nie da się
    przesunąć suwaka (mam podziałkę 10-100%) da się go zaznaczyć ale już nim nie
    ruszę.
    Dodam że wcześniej miałem N95 i obsługa neta klawiszami była fatalna, to
    może i fajne do przeczytania informacji z portalu ale nie do pracy.