  • Data: 2012-01-02 19:28:48
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 16:44, Skrypëk pisze:

    > Jest to półprawda a porównanie do ME jest błędne.
    > Już bardziej trafne byłoby porównanie do Windows 2000.

    chyba nie rozrozniasz klasy systemow operacyjnych - Milenium to taki
    unowoczesniony 98SE na sile. Windows 2000 to pierwsza generacja
    unowoczesnionej wersji NT (to co rozni te dwa systemy to m.in. end-user).

    Do niedawna 2000Prof mialem w domu i gdyby nie pare programow, ktore juz
    nie chcial obsluzyc z racji swego wieku (glownie graficznych), to byc
    moze dalej bym go uzywal na domowym kompie.
    (zeby nie bylo: w domu mam dwa kompy jeden wypasny do gier - uzywany na
    codzien glownie przez syna, drugi do internetu, edycji tekstu, etc -
    taki standard sprzed 5ciu lat i na nim bym raczej nie odwazyl sie
    posadzic Windows7 mimo 2GB RAM na pokladzie (XPP dziala za to
    wystrarczajaco dobrze)

    > No jak nie ma większego muła, jak jest Vista?
    > Poza tym na komputerach sprzed pięciu lat win7 działa dobrze.

    patrz co napisalem wyzej (ost,zdanie)

    > Wystarczy dorzucić 512 i już działa lepiej niż XP.

    a o jakich programach mowisz?
    1GB RAM dla XP w 90% wystarczy do poprawnej pracy, 1.5GB dla Win7 w 90%
    nie wystarczy ;)

    Jak chcesz obecnie cos powazniejszego zrobic na Win7 to bez 8GB RAM nie
    podchodz.

    > Siebie może zadowala, ale nie użytkownika.

    mowa byla o systemach swiezo po instalacji

    > Nie, to ty zupełnie nie rozumiesz, że android wymaga 2GHz dual-cudów na
    > kiju do płynnego działania, gdy lepiej zoptymalizowanym systemom
    > wystarczy pojedyczny 1GHz.

    na tablecie (GalaxyTab) ma 1GHz, na DesireZ mam 800MHz - recze Ci, ze w
    99% przypadkow to wystarczy i nie czuje potrzeby gwaltownej zmiany.

    Jezeli Tobie to nie wystarczy, to moze pora na optymalizacje systemu.
    Wiesz jak to zrobic?

    > Nie nauczą, gdyż najwyraźniej google nie stawia minimalnych wymagań.
    > Albo są one tak od czapy jak ongiś minimalne wymagania dla Win95.

    google stawia minimalne wymagania - ale uzytkownicy chca miec smartfona
    za 500pln, wiec producenci pchaja robocika w byle szmelc - a potem jest
    narzekanie, ze to takie gowno.

    --
    pozdr
    Adam (AL)