  • Data: 2012-01-02 22:03:41
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-02 21:48, Skrypëk wrote:

    > Slide show przy przewijaniu listy aplikacji nie denerwował?

    Nie doswiadczalem tego, dzialal jak nalezy.

    > Nie, normalnej.

    No i wlasnie ta normalna bez wodotryskow oferowal zarowno Desire jak i Defy.

    > Cały ten android służy produkcji tanich podróbek produktów Apple. Galaxy
    > Tab najlepszym przykładem.

    Ktory system mobilny wg Ciebie jest tym swietym graalem?
    Do tej pory przerobilem juz kilka roznych systemow i najlepiej wypada
    wlasnie Android oferujac najwieksza elastycznosc wlasnie miedzy innymi
    dzieki promowanym przez Ciebie fart-appsom. Jesli defaultowy launcher
    nie podoba mi sie wymienie na dowolny inny spelniajacy oczekiwania,
    system przypominania, czytnik ksiazek, nawigacja, ekran blokowania,
    odtwarzacz mp3 itd.
    Otrzymuje system, ktory w pelni moge dopasowac do swoich potrzeb.